Оновлена європейська лінійка легких комерційних автомобілів від Toyota розширилась завдяки новій версії Hilux, що оснащена дизельним двигуном у поєднанні із м’яким гібридом.
Toyota випустила електрифіковану версію утилітарного пікапа Hilux, оновивши дизельну силову установку за допомогою технології м’якого гібрида на 48 вольт для підвищення ефективності.
Зазначається, що нова електрифікована дизельна силова установка повинна вдихнути нове життя у восьме покоління Toyota Hilux, яке випускається з 2015 року і за цей час пережило два невеликих оновлення – у 2017 та 2020 роках відповідно. Hilux Hybrid оснащено оновленою версією 2,8-літрового чотирициліндрового турбодизельного двигуна. До нього додана 48-вольтова гібридна система, що складається з електродвигуна-генератора та невеликого акумулятора.
Toyota не оголосила детальних специфікацій трансмісії, але раніше згадувалося про підвищення паливної ефективності пікапа середнього розміру на 10% найближчим часом. Водночас електрифікація нібито покращує позашляхові характеристики завдяки “більш плавному прискоренню” та “рекуперативному гальмуванню”.
І останнє, але не менш важливе: гібридний дизельний пікап зберігає здатність буксирувати причепи масою до 3500 кг та може і надалі перевозити вантажі масою до 1000 кг. Ціни на оновлений пікап будуть оголошені ближче до виходу на ринок, який очікується на початку 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTОGEEK, Toyota випустила 300-мільйонний автомобіль.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: