in

Stellantis і Leapmotor спільно продаватимуть китайські авто у Європі: які країни будуть першими

Stellantis і Leapmotor офіційно створили нове спільне підприємство під назвою Leapmotor International, яке візьме на себе продаж китайських електромобілів у Європі.

Минулої осені європейський автомобільний конгломерат Stellantis придбав частку в китайському Leapmotor на суму 1,6 мільярда доларів. Окрім придбання 20% акцій Leapmotor, інвестиції Stellantis також включали створення нового спільного підприємства, у якому Stellantis володіє 51% акцій для продажу електромобілів китайського бренду на інших ринках.

У березні минулого року нові партнери оголосили, що їхнє спільне підприємство було схвалено після того, як Stellantis отримала схвалення регуляторних органів у Китаї, щоб зберегти свою частку.

Згідно з сьогоднішнім релізом Stellantis, Leapmotor International офіційно відкрито для роботи після прес-конференції в Китаї, на якій були присутні Карлос Таварес і Цзянмін Чжу. Компанії поділяють наміри швидкого масштабування, щоб підвищити цінність кожного бренду на міжнародному рівні.

Штаб-квартира спільного підприємства розташована в Амстердамі, Нідерланди, і його очолює колишній керівник Stellantis China Тяньшу Сінь.

Відомо, що спільне підприємство вже закладає основу в Європі для виведення китайських електромобілів Leapmotor на нові ринки.

Stellantis заявив, що використовуватиме свої існуючі канали продажів у Європі, щоб запустити та розповсюдити китайські електромобілі вже у вересні 2024 року, націлюючись насамперед на такі ринки: Бельгія, Франція, Німеччина, Греція, Італія, Нідерланди, Португалія, Іспанія та Румунія. Stellantis очікує, що до кінця року на цих ринках буде щонайменше 200 точок продажу, а до 2026 року — понад 500.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis розпочне виробництво електродвигунів в Угорщині.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Модернізований гібрид та більші екрани: Seat Leon суттєво оновили

Mercedes-Benz відмовиться від розробки платформи для преміальних електромобілів: у чому причина