У Британії стартап Bedeo взявся за перетворення комерційних фургонів з дизельними моторами на плагін-гібридні транспортні засоби та електромобілі.
Компанія показала концепцію RE-100 Range Extender, що допомагає компаніям з великими парками фургонів електрифікувати свої транспортні засоби. Ця технологія дає водіям свободу переходу від стандартного дизельного автомобіля до нової електричної трансмісії.
RE-100 Range Extender складається з двох двигунів на колесах і батареї, що розроблені інженерами Bedeo. Компактні, легкі та ефективні двигуни майже не потребують додаткового місця, а це означає, що дизельний двигун може залишатися на місці. Водночас акумуляторна батарея ємністю 37 кВт*год невелика, що означає, що додаткова модифікація підвіски не потрібна.
Система пропонує водіям запас ходу до 117 км, що робить її ідеальною для доставки по місту. Однак Bedeo стверджує, що короткий діапазон був обраний спеціально. Таким чином, за необхідності машина може використовувати дизельний двигун для поїздок на далекі відстані.
“З RE-100 ми створили нову категорію гібридів, яка не тільки відповідає потребам ринку, але й прискорює декарбонізацію транспорту”, — сказав Осман Бойнер, засновник Bedeo.
Бойнер визнає, що електромобілі забруднюють довкілля менше, ніж фургони з ДВЗ, але стверджує, що просто викидати наявні автомобілі марнотратно. Більше того, багато компаній заплатили за дороге обладнання, і новий комплект для переобладнання дозволяє їм модернізувати ці транспортні засоби.
У Bedeo зазначають, що наразі системою RE-100 Range Extender можна обладнати Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Fiat Ducato та Vauxhall Movano.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, продажі електромобілів у Європі зросли на 102%.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: