in ,

Старт продажів електричного кросовера Polestar 3 відстає від графіка на півроку через тести

Polestar відклала старт серійного виробництва Polestar 3 на початок 2024 року. Як повідомили у компанії, новий електрокросовер ще не завершив фінальну серію випробувань.

Зі слів генерального директора Polestar Томаса Інгенлата, випробування кросовера просуваються добре, але поки він знаходиться «на початку свого шляху». В очікуванні новинки, потенційні клієнти можуть ознайомитися з її демонстраційним прототипом, відвідавши один з офісів Polestar Spaces.

У серпні прототипи новинки провели два тижні в Об’єднаних Арабських Еміратах, де їх перевірили екстремальною спекою. Це місце було вибрано не випадково. Інженери компанії хотіли налаштувати кліматичну систему Polestar 3 у найспекотніших умовах. Часом температура за бортом сягала 50°C.

Polestar 3 дебютував майже рік тому. Кросовер оснащений двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною потужністю 489 к.с. Максимальний крутний момент силової установки – 840 Нм. Це дозволяє кросоверу прискорюватися з місця до 96 км/год приблизно за 4,9 секунди та розвивати максимальну швидкість 209 км/год.

Опціональний пакет Performance Paks збільшує віддачу повнопривідної системи до 517 к.с. та 909 Нм. При цьому час прискорення скорочується на 0,3 секунд до 4,6 секунд. Також до нього входять покращена спортивна пнемнопідвіска, деталі «шведського золота» та унікальні 22-дюймові колеса, взуті у шини Pirelli P-Zero.

Ємність тягової батареї – 111 кВт•год. Запас ходу заявлений на рівні 610 км у вимірювальному циклі WLTP.

На ринку США шведський електрокросовер Polestar 3 коштує від 83 900 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний наступник кросовера Kia Sportage вперше помічений наживо.

За матеріалами: Carscoops

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електрифікована класика: у Монако показали культовий кабріолет Mercedes-Benz SL W113 на батарейках

За 450 км від Лас-Вегаса: швидкісна зарядка для електромобілів зʼявилася у Гранд-Каньйоні