in ,

Електрифікована класика: у Монако показали культовий кабріолет Mercedes-Benz SL W113 на батарейках

Британська реставраційна компанія Everrati Automotive Ltd., яка спеціалізується на електрифікації позачасової автомобільної класики, представила електричний Mercedes-Benz SL W113 Pagoda. Презентація електрифікованого кабріолету 1960-х років відбулася у Монте-Карло.

Mercedes-Benz SL W113 випускався з 1963 по 1971 рік і отримав прізвисько «Пагода» завдяки злегка увігнутому жорсткому даху. У різні роки на такому кабріолеті їздили Джон Леннон, Тіна Тернер, Одрі Хепберн, Чарльтон Хестон і Гаррі Стайлс.

Його електрична версія, що дебютувала у Монако, відреставрована та зібрана вручну британськими майстрами. Зовні ідентична оригіналу, за технічними характеристиками вона перевершує його.

Електромобіль SL W113 укомплектований 300-сильною електричною силовою установкою та акумуляторним блоком ємністю 68 кВт•год. Запас ходу – близько 320 км. Час прискорення від 0 до 96 км/год – менше 7 секунд.

Широкій публіці Mercedes-Benz SL W113 покажуть 30 вересня. Кабріолет виставлять у готелі Fairmont Monte Carlo, неподалік Яхт-шоу в Монако 2023 року.

Як заявили в Everrati Automotive Ltd., електрокабріолет поповнить лінійку електрифікованої класики. Наразі до неї входять Land Rover Series IIA, широкофюзеляжні кабріолети Porsche 911 та ST. Також до них приєднається представлений вчора електричний Land Rover Defender, розроблений спеціально для перевезення на борту яхти.

Збирати електричний Mercedes-Benz SL W113 «Pagoda» компанія буде на своєму спеціальному заводі в Аппер-Хейфорді, Оксфордшир, Велика Британія.

Як раніше повідомляв Autogeek, Велика Британія може відкласти заборону на нові автомобілі з ДВЗ до 2035 року.

За матеріалами: Electrek

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Honda запустила в серію міні-електромобіль Shogo для пацієнтів дитячих лікарень

Старт продажів електричного кросовера Polestar 3 відстає від графіка на півроку через тести