in

Для популяризації електромобілів: Polestar розробив нову схему розповсюдження власних авто

Все більше компаній у США пропонують потенційним покупцям автомобілів так званий “мікро-лізинг” і таким чином заповнюють порожнечу на ринку, що залишилася після того, як багато автовиробників відмовляються від короткострокових передплатних послуг.

Одна з фірм, яка прийняла цю нову стратегію – Polestar. У жовтні компанія запустила нову програму “гнучкої оренди”, яка дозволяє покупцям орендувати Polestar 2 лише на кілька місяців. Polestar каже, що приблизно 50% клієнтів вибрали короткострокову оренду з моменту запуску програми.

Мікролізинг добре підходить для галузі електромобілів. Оскільки більшість перших користувачів вже придбали електромобілі, загальний попит почав падати частково через те, як швидко розвивається ринок. Технології електромобілів удосконалюються не лише надзвичайною швидкістю, але очікується, що наступного року кількість електромобілів у США зросте на 20-30% і включатиме безліч привабливих нових продуктів.

Короткострокова оренда може допомогти виробникам автомобілів і дилерам монетизувати зростаючі запаси електромобілів, і вважає, що незабаром на них припадатиме до 15% угод з новими автомобілями в усьому світі.

Багато автомобільних брендів пропонували місячну підписку між 2017 і 2019 роками, але більшість скасували ці програми через падіння популярності, частково через те, що більшість людей не хочуть міняти автомобілі щомісяця.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, старт продажів електричного кросовера Polestar 3 відстає від графіка на півроку через тести.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Справа не лише у COVID: за останні 4 роки понад 50% анонсованих прем’єр нових автомобілів було відкладено

Можуть відкритись двері у русі: GM відкликає електромобіль Chevrolet Blazer EV