in

Стали відомі марки авто, власники яких найбільш задоволені своїми машинами: рейтинг

За даними агентства J. D. Power, ціна та пропозиція є найбільшими факторами, що призводять до загального підвищення настрою клієнтів у дослідженні Індексу задоволеності продажами в США 2023 року. Минулого року середній рейтинг задоволеності в галузі становив 786 з 1000. Цього року цей параметр зріс до 793.

“Покупці більше задоволені вибором асортименту, який вони зараз бачать у дилерських центрах по всій країні — більше, ніж за останні три роки”, – сказав Кріс Саттон, віце-президент з роздрібної торгівлі автомобілями у J.D. Power.

За його словами, збільшення запасів на складах також означає, що покупці все рідше переплачують за свій новий автомобіль.

Незважаючи на достатній запас авто на складах дилерів, ціни на машини в автосалонах ще не повернулися до тих, що були до пандемії, а це означає, що рівень задоволеності клієнтів також не повернувся до “доковідного” рівня.

Покупці, які купують автомобілі масового сегменту, оцінили справедливість ціни, яку вони заплатили, як 8,04 з 10 у 2023 році проти 8,14 у 2020 році. Тим часом покупці в преміум-сегменті оцінили справедливість у 8,18 у 2023 році, у порівнянні до 8,42 у 2020 році.

Найщасливішими клієнтами в галузі були покупці Porsche. Німецький бренд отримав оцінку задоволеності 840, тоді як Infiniti посіла друге місце в преміум-сегменті з 832, а Alfa Romeo посіла третє місце з результатом у 824. У сегменті мас-маркету Buick другий рік поспіль має найбільше задоволених клієнтів. Його клієнти поставили йому 824 бали, тоді як GMC і Chevrolet довели, що GM робить все правильно, набравши 821 і 812 балів відповідно.

З іншого боку, найменш задоволені клієнти в преміум-сегменті, з великим відривом, були покупцями Genesis (756 балів). У сегменті доступних авто мінімальні бали отримали Kia (766), Honda (771) та Toyota (773).

Дослідження також виявило, що люди, які купили транспортні засоби з ДВЗ, були набагато задоволенішими, ніж ті, хто купив електромобілі. У сегменті мас-маркету власники авто з ДВЗ оцінили свій досвід у 848 балів з 1000, тоді як покупці електромобілів “набрали” лише 790 пунктів.

На додаток до високих цін на електромобілі їх власників загалом не влаштовує досвід покупки. Новизна технології означає, що багато співробітників дилерів все ще вивчають тонкощі, а клієнти хочуть отримати більше допомоги в установці зарядних пристроїв, навчитися заряджати та розуміти графік технічного обслуговування своїх нових авто.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, попит на електромобілі не виправдовує очікувань виробників.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий електричний кросовер від Chrysler вийде на дороги до 2025 року: подробиці

Відео дня: Річард Хаммонд знову випробував електричний гіперкар Rimac Nevera через шість років після ефектної аварії