in

Справа не лише у COVID: за останні 4 роки понад 50% анонсованих прем’єр нових автомобілів було відкладено

Консалтингова компанія PWC опублікувала дослідження щодо затримок запуску виробництва автомобілів за останні сім років (з 2017 по 2023 рік), результати якого показують, що за останні п’ять років виробники змістили початок виробництва понад 50% нових авто.

У PWC визначають затримку як будь-яку дату після дати фактичного початку виробництва. Хорошим прикладом є Buick Envista, випуск якого вже не раз відкладався. Ці затримки стосуються не лише нових автомобілів, але й оновлень і змін платформи. При цьому у 2017 році було відкладено лише 13% запусків.

Загалом у 2018 році було відстрочено 23%, а в 2019 році автомобільна промисловість не досягла мети на 50%. У 2020 році спалахнула пандемія коронавірусу, що призвела до затримки виробництва на 69%. Здавалося, що у 2021 році справи покращилися із затримкою на 57%, але у 2022 році галузь знову не досягла цілей на 69%. Цього року лише 55% машин було запущено вчасно.

У PWC також розкрили головних “винуватців” затримок у виробництві. Звичайно, справа у ланцюгах поставок, а також відповідності стандартам якості, яких вимагає громадськість, і дефіциті робочої сили.

У грошовому еквіваленті 12-місячна затримка може коштувати виробнику до 200 мільйонів доларів. Серед машин, які компанії не змогли запустити вчасно – Chevrolet Equinox, Mazda CX-70 і Corvette Z06. Найбільшою загрозою від затримок є втрата конкурентної переваги, що призводить до втрати частки ринку.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, запуск виробництва електромобіля Audi Q6 e-tron відкладається до наступного року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Toyota, Nissan та 10 інших компаній спільно розроблятимуть програмне забезпечення для машин

Для популяризації електромобілів: Polestar розробив нову схему розповсюдження власних авто