Обмежений запас ходу – одна з причин, чому водії віддають перевагу автівкам з ДВЗ, а не електромобілям.
Адже, на їхню думку, маючи автомобіль на електротязі, можна забути про поїздки на далекі відстані.
Проте варто пам’ятати, що рухаючись зі швидкістю 35-40 км/год, можна проїхати набагато більше, ніж вказано в паспортних даних електромобіля. В реальному житті звісно що така швидкість не є дуже зручною, однак це все ж таки можливо.
Спростувати думку про те, що електромобілі непридатні для далеких подорожей, вирішив один з користувачів YouTube. Він відправився з Мюнхена в Берлін, а потім знову до Мюнхена на Porsche Taycan 4S.
Водій вирішив подолати 1 000 км за якомога менший час в реальних умовах. За його підрахунками, цю відстань він зміг проїхати за 9 годин 12 хвилин. Тобто в середньому він рухався зі швидкістю 109 км/год.
Нагадаємо, Porsche Taycan має акумулятор ємністю 93,4 кВт*год (використовувана частина 83,7кВт*год) й на одному заряді може проїхати 386-463 км (цикл WLTP).
Під час цього заїзду водій розряджав батарею до кінця, й на зарядках від швидкісних колонок (до 250 кВт), зокрема від мережі Ionity, він заряджав акумулятор до 80-81%. Тобто до станції електромобіль був приєднаний десь 30-40 хв.
Результати поїздки в певній мірі можна вважати рекордом, який демонструє, що можливість швидкої підзарядки на трасі інколи навіть більше важлива, ніж номінальний запас ходу.
Як раніше повідомляв Autogeek, Taycan, перший електромобіль компанії Porsche, подрифтував в екстремальному кліматі Лапландії на зимовому полігоні Porsche Driving Area.
За матеріалами: youtube.com/The Autobahn Specialist US Version
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: