in

Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів

Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів

До 2023 року інвестиції у проект складуть 216 млн доларів.

Міністерство клімату та навколишнього середовища Польщі розробило проект будівництва мережі електричних та водневих зарядних станцій для автомобілів. На його реалізацію направлять 800 млн злотих (216 млн доларів).

Як зазначили у відомстві, відсутність розвиненої мережі зарядок у Польщі гальмує поширення електромобілів. Регіонам, які будуватимуть загальнодоступні зарядні станції, субсидії від уряду покриють 50% будівництва. Власники зарядних станцій з обмеженим доступом можуть розраховувати на відшкодування 25% витрат.

Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів

Субсидії будуть виділяти не тільки на будівництво нових електричних та водневих зарядних станцій, а й на збільшення потужності існуючих. Отримати їх зможуть не тільки ті, хто побудує зарядну станцію на 150 кВт, а й ті, хто збільшить потужність вже наявної станції до такого ж рівня. Субсидії будуть надавати підприємцям (незалежно від розміру компанії), місцевим органам влади, громадам та житловим кооперативам.

У муніципалітетах з населенням до 100 тисяч субсидії для електричних зарядних станцій загального користування складуть до 50-75% вартості. Субсидія на комерційні стовпи та станції зарядки субсидія покриє 25% витрат, на пункти потужністю до 22 кВт – 50%.

Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів

Пропонується, щоб субсидія на пункт зарядки або збільшення його потужності склала:

  • 7.5 тис. злотих ($2 023) при потужності до 11 кВт;
  • 10 тис. злотих ($2 698) при потужності до 22 кВт;
  • 27.5 тис. злотих ($7 419) при потужності до 100 кВт;
  • 47.5 тис. злотих ($12 814) при потужності 150 кВт.

Для водневих заправних станцій субсидія складатиме до 50%, але не більше, ніж 3 млн злотих ($809 324) на одну станцію.

Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів

Верхні межі ставок надбавок за одну точку зарядки та суми субсидування станції встановить парламент, а конкретну програму субсидування підготує Національний фонд охорони навколишнього середовища та водного господарства. Оскільки кошти планують взяти з бюджету Євросоюзу, проект має добрих Єврокомісія. Передбачається, що 800 млн злотих ($216 млн) повинні бути витрачені до кінця 2023 року.

На даний момент у Польщі вже встановлено 1700 громадських зарядних станцій.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Польщі почали виробляти власні електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Приклад державних інвестицій: Польща побудує мережу станцій для заправки електричних та водневих автомобілів
Хочуть стати другим Bosch: Huawei та Chery разом створюватимуть "розумні" автомобілі

Хочуть стати другим Bosch: Huawei та Chery разом створюватимуть “розумні” автомобілі

Panasonic вироблятиме акумулятори типу 4680, про які раніше заявляли в Tesla

Panasonic вироблятиме акумулятори типу 4680, про які раніше заявляли в Tesla