Баварський кросовер виявився гіршим за суперників в чотирьох тестах з п’яти. У перевірці повного приводу BMW iX3 участі не брав.
На китайському YouTube-каналі Car Club з’явилося відео протистояння трьох культових електричних кросоверів: Tesla Model Y 2021 року та BMW iX3 й Nio ES6 2020 року. Автори вирішили перевірити електромобілі у п’яти категоріях: розгін, гальмування, швидкісне проходження траси, перевірка повного приводу та перестроювання.
В першому випробуванні кращим виявився китайський кросовер. З місця до 100 км/год Nio ES6 розігнався за 4,3 секунди. Tesla Model Y впорався з цим завданням рівно за 5,0 секунд, а BMW iX3 – за 6,5 секунди.
У тесті на гальмування китайський та американський кросовери помінялися місцями. Для повної зупинки зі швидкості 100 км/год Tesla знадобилося 36,4 метра, Nio ES6 – 36,6 метра. Найгіршим знову був BMW iX3, хоча для досягнення мети йому знадобилося не на багато більше – 38,2 метра.
На гоночній трасі найшвидшою виявилася Model Y – всю дистанцію вона подолала рівно за 57 секунд. «Китаєць» фінішував з результатом 59,54 секунди, «баварець» – 1,38 хвилини.
У тесті на перестроювання автомобілів максимальною для BMW iX3 була швидкість 70,8 км/год, тоді як Nio ES6 зміг показати гарний результат на швидкості 71,8 км/год, а Tesla збила перший конус вже на швидкості понад 73,5 км/год.
У перевірці повного приводу, який полягав в імітації відсутності зчеплення з дорогою декількох коліс, баварський кросовер участь не приймав, тому в відео цього тесту немає. Що стосується Tesla та Nio вони були результативними у випробуванні з одним заднім колесом на землі, а ось з упором на переднє колесо повний привід не впорався. Для цього блогери використовували три роликові платформи, на які встановлювали автомобілі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla поліпшила роботу системи рекуперації кросовера Model Y для холодного клімату.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: