in

Прогноз: автомобільну галузь чекає світова акумуляторна криза вже в 2025 році

У 2025 році попит на акумулятори для електромобілів на 40% перевищить пропозицію.

Вже у найближчий рік швидко зростаючий попит на електромобілі (EV) та системи зберігання енергії призведе до дефіциту акумуляторів, а до 2025 року попит перевищить пропозицію на 40%. Про це повідомив сайт DigiTimes з посиланням на власні джерела серед китайських виробників акумуляторів.

Зі слів інсайдерів, не допоможуть уникнути акумуляторної кризи ані нові технології, ані збільшення обсягів виробництва, як вже існуючими компаніями, так і новими гравцями, зокрема, автовиробниками. Серед них General Motors, Hyundai і Volkswagen, який планує побудувати в Європі шість батарейних заводів сукупною потужністю 240 ГВт•год.

За прогнозами, до кінця десятиліття обсяги виробництва тягових батарей збільшаться у шість разів, з 450 до 2857 ГВт•год. Третину з них випускатимуть на території Європи і трохи більше 10% – у США. Лідируючі у цьому сегменті азіатські виробники, на частку яких вже зараз припадає 77% ринку, збережуть свої позиції і зусилля з цьому напрямку вже робляться.

У квітні 2021 року тайванська корпорація Taiwan Cement, яка спеціалізується на виробництві та продажах цементу і паперових пакетів, придбала 60,48% акцій Engie EPS, італійського розробника рішень для зберігання енергії. Також «цементна» корпорація через дочірню компанію TCC Recycle Energy Technology інвестувала у завод з виробництва літієвих батарей з річною виробничою потужністю 1,8 ГВт, який побудує на півдні Тайваню компанія E-One Moli Energy (дочка TCC Recycle).

Тяговими батареями зацікавився й найбільший у світі контрактний OEM-виробник електроніки Hon Hai Precision Industry Co., Ltd. (торгова марка Foxconn). Як повідомляється, Foxconn інвестувала у тайванського виробника анодних матеріалів для літій-залізо-фосфатних акумуляторних комірок Long Time Technology.

На думку експертів, до 2030 року у світі буде 80 великих підприємств з випуску тягових батарей. В Європі їх кількість за 10 років збільшиться у 16 разів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Nissan побудує два акумуляторні заводи в Японії та Великій Британії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Китайські електромобілі Aiways почали продавати у Бельгії, на черзі – Швейцарія, Данія та Норвегія

Оновлене сімейство Kia Ceed отримало електрифіковані версії: всі характеристики