Журналісти європейських автомобільних видань випробували майбутній «народний» електромобіль Volkswagen.
Проїхатися на прототипі ID. Life, який у 2025 році перетвориться на серійний електричний хетчбек Volkswagen ID.2, журналістів запросили до Вольфсбургу. Побудований практично вручну дослідний зразок вартував німецькій марці кілька мільйонів доларів (точна цифра не називається).
Максимальну швидкість електромобіля обмежили на 29 км/год, що автоматично виключило можливість перевірити заявлені динамічні характеристики (100 км/год за 6,9 секунди) та віддачу силової установки (234 к.с ., 290 Нм).
Також не вдалося випробувати систему переднього приводу, використання якої виправдовується «народним» цінником – від 20 000 євро. Повнопривідної модифікації GTX у ID.2, цілком ймовірно, не буде.
Як стало відомо, завлений запас ходу до 400 км в циклі WLTP новому хетчбеку забеспечує літієво-залізофосфатна (LiFePO4) батарея ємністю 57 кВт•год. Такі батареї більш дешеві та, як правило, втрачають ефективність при низьких температурах.
У модельній лінійці марки Volkswagen ID.2 замінить нинішній Polo, який відправлять у відставку після введення Євро-7. Габаритні розміри моделей практично ідентичні: довжина електрохетчбека – 4091 мм, ширина – 1845 мм, висота – 1599 мм. Розмір колісної бази – 2650 мм. Під час заїздів прототип був оснащений шинами Continental EcoContact 6 (235/45 R20).
Зробивши знижку на «народний» цінник та статус прототипа, журналісти відзначили необхідність доопрацювання складаного даху, шум у салоні навіть на запропонованій максимальній швидкості 29 км/год, кришку капота з поліетилену та коліна задніх пасажирів, що впираються в спинки передніх сидінь. При цьому дизайн хетчбека справив на них більше враження, ніж ходові якості. З цікавого – можливість включати поворотники через додаток.
Зі слів Герда Штегмайера з журналу Auto Motor und Sport, якому вдалося ввести в оману обмежувач і розігнатися до 47 км/год, хетчбек пропонує гарну оглядовість. Хоча маневри в умовах обмеженого простору ускладнені за рахунок форми рульового колеса і його «легких» налаштувань.
На думку журналістів, жорсткій підвісці електромобіля «не вистачає інженерної зрілості», хоча управляється він «досить пристойно». Відсутність центрального дисплея змушує вдивлятися у проекцію на лобовому склі та кріпити смартфон на передній панелі. Встановлені на крила камери заднього виду, якими замінили традиційні бічні дзеркала, вийшли з ладу.
Цілком ймовірно, Volkswagen ID.2 дуже значущий для німецького концерну. На це вказує прискорення термінів виходу на ринок (на 2 роки раніше, ніж планувалося) і планований тираж моделі – 500 000 одиниць на рік.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen готує електричну заміну легендарному Passat.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: