in

Повна самостійність: Volkswagen відмовиться від стороннього програмного забезпечення

Повна самостійність: Volkswagen відмовиться від стороннього програмного забезпечення

Герберт Дісс позначив пріоритети компанії на найближче майбутнє.

Генеральний директор Volkswagen Герберт Дісс вважає використання стороннього програмного забезпечення в електричних моделях концерна неприйнятним. Про це він заявив під час недавнього внутрішнього заходу компанії.

«Якщо ми хочемо залишатися незалежними, ми повинні самі розробляти програмне забезпечення для автомобіля», – сказав Дісс, звертаючись до керівництва концерну.

Зі слів Дісса, VW не повинен передавати «мозок автомобіля великим технічним гравцям», як це часто роблять автоконцерни, концентруючись на конструкції автомобіля. Саме розробку програмного забезпечення він назвав найважливішим проектом на найближчі п’ять або десять років. Це дозволить VW залишитися незлежним та конкурувати з Tesla, Apple та Google.

Повна самостійність: Volkswagen відмовиться від стороннього програмного забезпечення

На задній план відсунуті електромобільність, дизайн та інші раніше важливі цілі, наприклад, створення автомобілів «з найширшими кривими крутного моменту». Всі сили будуть кинуті на ПЗ, оскільки від нього залежить розподіл електроенергії та запас ходу.

Також у VW планують створити власну платформу, яка стане галузевим стандартом та дозволить протистояти таким великим гравцям, як GM, Daimler та Toyota.

«Для групи перехід до цифрової мобільності компанії є головним пріоритетом. Ми повинні управляти змінами краще, ніж інші. Ми повинні бути швидші за конкурентів, щоб залишатися одним з найважливіших постачальників мобільних послуг з яскравими брендами. У той же час ми повинні просувати декарбонізацію», – підкреслив Дісс.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen випустить електричний кабріолет.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Повна самостійність: Volkswagen відмовиться від стороннього програмного забезпечення
Продажі електромобілів Bollinger стартують у 2022 році: стартап знайшов компанію-виробника

Продажі електромобілів Bollinger стартують у 2022 році: стартап знайшов компанію-виробника

«Кросоверний» кузов та 500 км без підзарядки: Kia представила свій Ioniq 5

«Кросоверний» кузов та 500 км без підзарядки: Kia представила свій Ioniq 5