in

Porsche запустили виробництво потужних кремнієвих батарей для електромобілів

Річний обсяг виробництва складатиме 100 100 МВт•год.

Компанія Porsche і стартап Customcells створили спільне підприємство з виробництва високопродуктивних акумуляторних елементів. Річний обсяг виробництва СП Cellforce Group GmbH складе всього 100 МВт•год, що еквівалентно 1000 електромобілів. Як повідомив InsideEV’s, виробництво осередків вже почалося.

«Акумуляторна батарея – це камера згоряння майбутнього. Cellforce Group, нова дочірня компанія Porsche, буде відіграватиме важливу роль у просуванні досліджень, розробки, виробництва та продажу високопродуктивних акумуляторних елементів. Це спільне підприємство дозволяє нам перебувати в авангарді глобальної конкуренції в розробці найпотужнішого акумуляторного елемента і зробити його сполучною ланкою між безпомилковим досвідом водіння Porsche та стійкістю. Так ми формуємо майбутнє спортивного автомобіля», – прокоментував співпрацю з Customcells генеральний директор Porsche Олівер Блюм.

Відомо, що продукцією Cellforce стануть нові елементи з кремнієвими анодами та високоенергетичними катодними матеріалами HED NCM, які поставляє хімічний концерн BASF. Імовірно, їх встановлюватимуть на високопродуктивні автомобілі для автоспорту, але у подальшому ці технології можуть бути використані у серійних дорожніх автомобілях.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий метод надшвидкої зарядки електромобілів зможе наповнювати батарею за 10 хвилин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

5000 електричних кілометрів: Tesla встановила станції Supercharger по “Шовковому шляху” в Китаї

Поліцейські автомобілі-фантоми з’являться на дорогах України з 1 липня: як вони працюватимуть