in

Panasonic обладнає концепт Toyota LQ автопілотом 4 рівня та проекційною системою з доповненою реальністю

Компанія Panasonic обладнає концепт LQ від корпорації Toyota Motor системами автоматичного паркування (ADAS 4-го рівня) та проекційної індикації на лобовому склі з елементами доповненої реальності.

Автопілот-паркувальник допоможе водіям звільнитися від стресу та зберегти час, який вони регулярно витрачають на пошук місця на завантаженій парковці та довгий шлях від/до свого автомобіля.

Відправити автомобіль на парковку і подати сигнал для його повернення можна буде з мобільного телефону або планшета. 

Під час руху автопілот буде постійно аналізувати безліч даних, що надходять з вбудованих камер, сонарів і радарів, порівнюючи зображення навколишньої місцевості з внутрішньої 2D картою.

Концепткар також зможе підключитися до системи управління (відеоспостереження) паркуванням, щоб уточнити наявність та розташування вільних місць і вчасно «побачити» пішоходів, яки наближаються. Уникнути зіткнення з ними та іншими автомобілями допоможе система екстреного гальмування.

Важливо, що автопілот зможе запаркуватися навіть в самому обмеженому просторі (від 20 см від найближчої стіни або автомобіля), адже йому, на відміну від водія, не потрібно буде відкривати двері, щоб вийти з машини.

На лобовому склі концепткару LQ розміститься проекція зображення високої роздільної якості з елементами доповненої реальності, створена за допомогою оптичних технологій Panasonic. 

Крім базової інформації про автомобіль і маршрут тут будуть відображатися підказки та важливі оповіщення – наприклад про пішохода, який збирається вискочити на дорогу, або нерівності асфальту. 

Водієві не доведеться постійно перемикати погляд між панеллю і дорогий, як це відбувається в звичайних автомобілях.

Проекція буде охоплювати відстань від 7 до 41 м перед автомобілем.

Важливо, що розробники змогли добитися дуже точного поєднання проекції і реальної картини, створювати відчуття глибини. А запатентована технологія Panasonic дозволить компенсувати можливе тремтіння і розсинхронізацію, які були б неминучі при русі автомобіля якою б рівною не була поверхня. Це істотно полегшить навігацію і просторову орієнтацію водія, особливо в незнайомих місцях або на дорогах з напруженим трафіком.

Як раніше повідомляв Autogeek, в США визначили, які системи допомоги водієві є найбільш непотрібними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Бронетранспортер за $50 000: Ілон Маск поділився подробицями електропікапа Tesla

Uniti оголосив ціну на електричний сітікар One: що клієнт отримає за $20 000