in

Opel змінив логотип “Блискавку” для використання на електромобілях бренду (фото)

Бренд Opel представив нове втілення своєї культової емблеми «Блискавка» (Opel Blitz), яка з’явиться на серійних автомобілях вже у 2024 році. Логотип й надалі буде центральним елементом дизайну Opel Compass – однієї з головних дизайнерських особливостей сучасних автомобілів з Рюссельхайму.

Захоплююча та вже визнана світом дизайнерська філософія Бренду, продовжує гордо займати центральне місце фірмового «обличчя» Opel Vizor. Блискавка – а саме так перекладається слово «Blitz» з німецької мови – тісно асоціюється з електрикою та є ідеальною емблемою, яка символізує наближення Бренду Opel до епохи електричної мобільності.

Фролан Хетль (Florian Huettl), виконавчий директор Бренду Opel, заявив: «Сьогодні наша «Блискавка» актуальна, як ніколи раніше. Це не лише символ нашого прагнення до демократизації інновацій та мобільності, але й демонстрація нашого прагнення стати повністю електричним брендом у Європі до 2028 року. Цього року у нашій лінійці буде вже 15 електрифікованих моделей, тому ми можемо все голосніше й з гордістю казати, що Opel – це електрифікований та заряджений Бренд».

Марк Адамс (Mark Adams), віце-президент Бренду Opel з дизайну, відзначив: «Фірмовий логотип «Opel Blitz» є символом сміливості Бренду та філософії чистоти німецького дизайну. Загострена та впевнена «Блискавка» перетинає опорне кільце, надаючи нашій емблемі прогресивний та сучасний вигляд. Логотип розташовано в центрі композиції «Opel Compass», що наразі є нашим ключовим принципом графічного дизайну для нових моделей Бренду. Це дизайнерський компас, що утворений перетином вертикальних та горизонтальних ліній, є основою для нашого дизайну – передньої частини автомобіля, оформлення задньої частини, а також елементів салону».

Найближчими роками відомий німецький Бренд буде поступово впроваджувати новий логотип «Opel Blitz» у свій портфель продуктів. Перший серійний автомобіль Opel з новим дизайн-оформленням вийде вже 2024 року.

Фролан Хетль (Florian Huettl), виконавчий директор Бренду Opel, додатково наголосив: «Новий логотип Бренду можна буде побачити вже цього року. Адже його презентація відбудеться на виставці IAA Mobility – одному з найбільших автосалонів у світі. Це ідеальне місце, щоб з гордістю представити великій міжнародній аудиторії нашу нову «Блискавку». Й окрім цього ми плануємо ще сюрпризи. То ж гості нашого стенду будуть у захваті».

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Реактивний електричний катер за $10 000 виставили на продаж в китайському інтернет-магазині

Запас ходу понад 720 км: електромобіль Chevrolet Silverado випробували у реальних умовах