in

Оновлений Ford Transit Connect отримав плагін-гібридну версію та повний привід

Легкий комерційний автомобіль Ford Transit Connect суттєво оновили. У ході рестайлінгу авто отримало систему повного приводу та плагін-гібридну силову установку. Зазначається, що авто пропонуватиметься з короткою та довгою колісною базою, а також у двомісному, або п’ятимісному варіантах.

Автовиробник зазначив, що фургон має максимальне корисне навантаження у 820 кг і здатен буксирувати до 1500 кг.

У салоні новинки встановили 10-дюймову цифрову панель і 10-дюймову інформаційно-розважальну систему. Покупці також можуть отримати бездротовий зарядний пристрій для смартфона, також покупцям доступні підігрів передніх сидінь і підігрів керма.

Під капотом авто встановлена гібридна силова установка, яка складається з 1,5-літрового бензинового двигуна EcoBoost, акумулятора, електродвигуна та шестиступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням. Комбінована потужність силової установки складає 148 к.с. та 350 Нм максимального крутного моменту.

Що ще важливіше, новий Ford може до 110 км проїжджати на електротязі. Коли батарея розряджена, її можна зарядити від розетки змінного струму, або від швидкого зарядного пристрою потужністю до 50 кВт. Ford також повідомив, що плагін-гібрид матиме три режими – EV Auto, EV Now і EV Later.

Крім екологічної силової установки, фургон може оснащуватися 2,0-літровим турбодизелем EcoBlue на 101 к.с. Повнопривідний варіант авто оснащається 120-сильним турбодизелем.

Зазначається, що продажі Transit Connect розпочнуться цієї весни, плагін-гібридний варіант новинки буде доступний наприкінці року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, 1400-сильний електромобіль Ford E-Transit SuperVan покажуть на змаганнях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для майбутнього “Дакару”: унікальне багі Dacia Sandrider перевели на синтетичне паливо

Новий електромобіль Volkswagen Golf може витіснити існуючий ID.3: що відомо