in

Nissan показав ще один електромобіль на базі Leaf з двома моторами та повним приводом

Компанія Nissan презентувала свій тестовий електромобіль з двома моторами та системою управління повним приводом.

Транспортний засіб спеціально розробили для випробувань технологій, які будуть застосовуватися на електромобілях нового покоління.

Тестовий автомобіль створений на основі Nissan LEAF e +. Проте він отримав замість одного електромотора відразу (кожен з яких надає руху свою вісь – передню і задню). 

Також авто має унікальну систему контролю шасі, розроблену Nissan.

В Nissan наголосили, що їм вдалося створити повнопривідний електромобіль, система управління яким піднімає динамічні характеристики електромобілів Nissan на новий рівень.

«Скоро Nissan представить електромобіль наступного покоління, який стане справжнім проривом, – заявив Такао Асамі (Takao Asami), старший віце-президент з досліджень і передового інжинірингу Nissan. – Нова технологія управління повним приводом, що розробляється в даний час, об’єднує технології електричного приводу Nissan і технології управління повним приводом з нашої фірмовою системою контролю шасі, що дасть імпульс до поліпшення прискорення, проходження поворотів і гальмування, щоб вивести ці показники на рівень новітніх спортивних автомобілів».

Ця EV-технологія є ключовим компонентом системи Nissan Intelligent Mobility – бачення брендом того, що служить рушійною силою автомобілів, як вони управляються і як інтегруються в життя суспільства.

Потужний двомоторний привід з плавною віддачею

Установка по одному електродвигуну на кожну вісь дозволила досягти сумарної максимальної потужності силової установки, яка дорівнює 227 кВт і 680 Нм крутного моменту. Така віддача в сукупності зі надвисокоточной системою управління, побудованою на передових електромобільних технологіях Nissan, забезпечує дуже чітке і, разом з тим, надзвичайно плавне прискорення.

Водії можуть відчути перевагу системи управління всіма колесами практично на будь-якій дорозі, в якому б стані вона не була. Це підвищує ефективність управління автомобілем і впевненість за кермом.

Їздовий комфорт для всіх

Прецизійно точне управління обома електромоторами дає відчуття неймовірного комфорту поїздки. Завдяки тому, що рекуперативне гальмування тепер можливе не тільки передніми, але і задніми колесами, хитання автомобіля в поздовжній площині значно зменшилися. Навіть під час руху містом це дає відчутну перевагу, оскільки пасажири під час гальмування не «хитають» головами вперед, що в свою чергу знижує стомлюваність в поїздках. При розгонах, особливо на вибоїстих дорогах, система управління також підтримує оптимальний їздовий комфорт, мінімізуючи пульсацію крутного моменту.

Крім оптимізації розподілу крутного моменту між осями, система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи момент повороту, який створюється кожною шиною. При цьому автомобіль точно слідує «вказівкам» водія з мінімальними кутами повороту рульового колеса, забезпечуючи йому чітке проходження поворотів і впевненість за кермом.

Маяк Nissan Intelligent Mobility

Незважаючи на те, що це тестовий автомобіль, головна особливість якого прихована всередині, його зовнішньому вигляду також приділили багато уваги, щоб він ефектно висловлював закладені в ньому передові технології Nissan Intelligent Mobility і привносив захоплення в нову еру EV-технологій Nissan. Оснащений розширниками колісних арок і ралійнимі колесами, цей тестовий автомобіль підтверджує, що він готовий впоратися з найсуворішими дорожніми умовами.

У салоні прямо по центру панелі приладів встановлено 12,3-дюймовий інформаційний дисплей, на якому в графічному вигляді в режимі реального часу виводиться вся інформація про автомобіль. З його допомогою водієві простіше зрозуміти переміщення автомобіля і те, як працює система управління повним приводом.

Впевненість на будь-якому типі дорожнього покриття

Електропривід і система управління повним приводом дозволяють водієві відчувати себе впевнено на будь-якому типі дорожнього покриття практично в будь-яких умовах. Навіть коли дороги покриті снігом, автомобіль незмінно рухається вказаною траєкторією завдяки надточному управлінню тягою та гальмуванню кожного колеса. Така поведінка автомобіля в такому широкому діапазоні умов робить управління ним дуже приємним.

Як раніше повідомляв Autogeek, японці із Nissan привезли на автосалон в Токіо свій новий концепт електричного авто з іменем Ariya.

За матеріалами: Nissan

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Перша українська електромобільна премія e-Mobility Award: оголошено шорт-лист провідних СТО

Tesla Model 3 очолив рейтинг продаваних електромобілів в Європі