in ,

Незручно, проте дорого: фірмовий штурвал Tesla Yoke виріс в ціні до $1000

Нове кермо Tesla Yoke з’явилося в салонах оновлених Model S та Model X в 2021 році й спочатку було стандартним. Але його поява викликала «ергономічний шок» у більшості потенційних клієнтів. Багато хто скаржився на непрактичність штурвалу, особливо на низьких швидкостях.

Повернути на місце звичайне кругле кермо в Tesla зважилися лише у січні 2023 року. При цьому штурвал перейшов до категорії опцій, причому безкоштовних. У березні компанія провела коротку кампанію з модернізації, в ході якої власники Model S та Model X, бажаючі замінити Yoke звичне кермо, могли це зробити, звернувшись до сервісного центру компанії. І хоча саме кермо було безкоштовним, робота коштувала 700 доларів. А за місяць штурвал став опцією за 250 доларів. Зараз він коштує вчетверо дорожче.

Відомо, що Tesla працює над новою версією рульового колеса, яке з’єднає в собі елементи штурвалу та звичайного керма. Окрім форми віно відрізнятися покращеними матеріалами.

Як раніше повідомляв Autogeek, конкуренція змусила Tesla знизити вартість автопілота на $3000.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Cupra готує спортивного конкурента електромобілю Volkswagen ID 2

Зріст вдвічі за рік: на заводі Tesla у Шанхаї зібрано 2-мільйонний електромобіль