Передсерійний варіант оновленого електромобіля Porsche Taycan проїхав коло Нюрбургринга за 7:07.55 з Ларсом Керном за кермом – це на 26 секунд швидше, ніж Taycan Turbo S у 2022 році, і на 18 секунд швидше, ніж Tesla Model S Plaid.
Новий результат означає, що оновлений Taycan тепер є найшвидшим чотиридверним електромобілем, але є кілька важливих уточнень. По-перше, заїзд виконував передсерійний автомобіль. По-друге, ми нічого не знаємо про фіксацію часу та реєстрацію рекорду. Проте можна зробити кілька обґрунтованих припущень.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/1215653-1024x682.jpg)
“Двадцять шість секунд – це половина вічності в автоспорті. Час кола Ларса – це сенсація, що ставить Taycan в одну лігу з електричними гіперкарами. І вражає те, що протягом кількох кіл Ларс показав майже однаковий час”, – каже Кевін Гік, голова лінійки моделей Taycan.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/1215654-1024x682.jpg)
Ця остання деталь важлива, оскільки вона свідчить про те, що Porsche удосконалив технологію батареї оновленого Taycan, щоб вона могла витримувати більш тривалий період швидкої віддачі енергії.
Хоча у Porsche не підтвердили, який саме варіант авто встановив рекордний час кола, зображення, надані Porsche, показують, що у заїзді брав участь електромобіль, що буде називатися Taycan Turbo GT. Очікується, що новинка буде розвивати 1000 кінських сил, що на 33% більше, ніж поточний Taycan Turbo S з максимальною потужністю 750 к.с.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/1215651-1024x682.jpg)
Передсерійний електромобіль також був оснащений каркасом безпеки та гоночними ковшеподібними сидіннями. У Porsche додають, що повне відео проходження рекордного кола буде опубліковано в березні 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Porsche придумали, як електромобіль може економити енергію при буксируванні причепа.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: