Передсерійний варіант оновленого електромобіля Porsche Taycan проїхав коло Нюрбургринга за 7:07.55 з Ларсом Керном за кермом – це на 26 секунд швидше, ніж Taycan Turbo S у 2022 році, і на 18 секунд швидше, ніж Tesla Model S Plaid.
Новий результат означає, що оновлений Taycan тепер є найшвидшим чотиридверним електромобілем, але є кілька важливих уточнень. По-перше, заїзд виконував передсерійний автомобіль. По-друге, ми нічого не знаємо про фіксацію часу та реєстрацію рекорду. Проте можна зробити кілька обґрунтованих припущень.
“Двадцять шість секунд – це половина вічності в автоспорті. Час кола Ларса – це сенсація, що ставить Taycan в одну лігу з електричними гіперкарами. І вражає те, що протягом кількох кіл Ларс показав майже однаковий час”, – каже Кевін Гік, голова лінійки моделей Taycan.
Ця остання деталь важлива, оскільки вона свідчить про те, що Porsche удосконалив технологію батареї оновленого Taycan, щоб вона могла витримувати більш тривалий період швидкої віддачі енергії.
Хоча у Porsche не підтвердили, який саме варіант авто встановив рекордний час кола, зображення, надані Porsche, показують, що у заїзді брав участь електромобіль, що буде називатися Taycan Turbo GT. Очікується, що новинка буде розвивати 1000 кінських сил, що на 33% більше, ніж поточний Taycan Turbo S з максимальною потужністю 750 к.с.
Передсерійний електромобіль також був оснащений каркасом безпеки та гоночними ковшеподібними сидіннями. У Porsche додають, що повне відео проходження рекордного кола буде опубліковано в березні 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Porsche придумали, як електромобіль може економити енергію при буксируванні причепа.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: