in

Найгірший квартал за три роки: акції Tesla впали через спад темпів продажів електромобілів

Tesla готується звітувати про свої показники за перший квартал 2024 року. Шанувальники бренду та його критики очікують спаду продажів. Хоча низькі темпи росту продажів не є несподіванкою, стало зрозуміло, що спроби Tesla пом’якшити спад за допомогою зниження цін не дозволили виправити ситуацію.

За даними 11 фінансових аналітиків, інвестори очікують, що Tesla поставить 457 000 автомобілів протягом перших трьох місяців 2024 року, повідомляє CNBC. Незважаючи на те, що цей прогноз все ще відображає 8-відсоткове зростання, він є меншим у порівнянні з 36-відсотковим зростанням продажів, зафіксованим роком раніше.

Але не всі вірять, що продажі зростуть. За прогнозами WSJ, поставки на два найважливіші ринки Tesla, Китай і США, впадуть приблизно на 5 відсотків у першому кварталі цього року. Хоча поставки в Європі зросли, деякі аналітики стурбовані тим, що поставки автовиробника можуть скоротитися вперше з весни 2020 року.

Уповільнення зростання можна пояснити кількома факторами. Передусім Tesla стикається з гострою конкуренцією в глобальному секторі електромобілів, зокрема в Китаї. Крім того, Model 3 стикається з жорсткою ціновою конкуренцією з боку все більшої кількості місцевих конкурентів.

Аналітики також зазначають, що поведінка та політичні погляди Маска можуть відлякувати покупців електромобілів у США. Очікування зниження обсягів поставок та інші фактори призвели до падіння цін на акції автовиробника на 29 відсотків за перші три місяці 2024 року. Це найгірший квартал для показників акцій з кінця 2022 року та третій найгірший квартал з моменту виходу компанії на фондовий ринок.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla подарує фірмовий автопілот усім власникам електромобілів бренду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У електромобілів виявили суттєвий недолік, що впливає на гаманці власників та шкодить довкіллю: дослідження

У мережі UPG стартує продаж брендового ДП з миючими та захисними властивостями