Компанія Geely показала зимові тести суперседана із двигуном на метанолі. Бензиновий агрегат BHE15-EFZ поступився місцем експериментальній “четвірці” DHE20TDM, що сумісна з паливом М100. Працюючи на метанолі, суперседан Geely може похвалитися термічним ККД 46% та ступенем стиснення 15:1. Потужність описали словом “чудова”, але без подробиць. Зимові випробування двигуна на метиловому спирті пройшли успішно.
Для гоночних машин виконання екостандартів не обов’язково, але прототип на метанолі укладається у жорсткі критерії China VI-B (аналог Євро-6d). Дозаправка Geely Binrui Cool спиртом займає лічені секунди, а також обладнання для метанолу легше за батарею електромобіля. На морозі до мотора на метанолі нарікань не було.
У 2026 році Geely планує профінансувати гонки монокубка Super Cup Pro з однаковими машинами на метанолі. У компанії вважають, що автоспорт також може перейти на відновлювані джерела енергії. У перспективі на таке паливо можуть перевести комерційні машини, скомбінувавши ДВЗ на метанолі з електроприводом. Geely вважає таку комбінацію альтернативою дизелю.
У регіоні Внутрішня Монголія (північ Китаю) холдинг планує побудувати завод із виробництва метанолу річною потужністю 50 тисяч тон. Двигунами на спирті Geely займається з 2005 року, і голова правління автогіганта Лі Шуфу зберігає прихильність до цієї технології.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Lynk&Co виводить на ринок Європи електричний кросовер із запасом ходу понад 450 км.