in

На ринку з’явилися перші акумуляторні елементи без кобальту від компанії SVOLT

На ринку з'явилися перші акумуляторні елементи без кобальту від компанії SVOLT

Компанія SVOLT оголосила про відкриття замовлень на перші акумуляторні елементи без кобальту.

Спочатку елементи NMX будуть пропонуватися у двох розмірах: версія на 115 Агод з 245 Втгод/кг та версія на 226 Агод з 240 Втгод/кг.

SVOLT вперше оголосив про можливість створити акумулятори без кобальту у 2019 році, а перші дані надав вже у травні 2020 року. 

Тепер же компанія оголосила, що початок прийому замовлень на акумуляторні елементи. Однак доступні вони будуть лише після того, як на заводі Цзінтань в Китаї розпочнеться їхнє серійне виробництво, що заплановано на червень 2021 року. 

На ринку з'явилися перші акумуляторні елементи без кобальту від компанії SVOLT

Окрім того в SVOLT наголосили, що до кінця 2023 року безкобальтові батареї також можна буде виробляти на заводі в Саар в Німеччині.

Батареї в основному постачатимуть материнській компанії SVOLT Great Wall. У вересні минулого року президент SVOLT Ян Хунсін заявив, що Great Wall хоче використовувати елементи, що не містять кобальту, у “висококласній моделі”.

Ці елементи створені з суміші нікелю та марганцю і називаються NMX (або NMx). Кобальт, який використовували в елементах NCM для термостабілізації, в нових акумуляторів відсутній. Оскільки вміст нікелю також зменшився, елементи на п’ять відсотків дешевші за класичні NCM з високим вмістом нікелю. Одночасно щільність енергії NMX приблизно на п’ять відсотків нижча за NCM.

SVOLT використовує 75% нікелю, тоді як вміст марганцю становить 25%. Таким чином, вміст марганцю вищий, ніж у елементах NCM811, де він становив лише близько десяти відсотків. Елементи стабілізуються для компенсації властивостей кобальту за допомогою спеціально розроблених процесів легування та нанесення покриттів. SVOLT каже, що таким чином NMX досягають вищої термостабільності та загальної безпеки, ніж NCM.

Спочатку буде доступна версія 115 Аг з 245 Втгод/кг. вона з’явиться у другому кварталі 2021 року. Версія ж на 226 Ач з 240 Втгод/кг вироблять не раніше четвертого кварталу.

“Наші високоефективні, недорогі та стійкі акумуляторні елементи без кобальту є важливою віхою…  SVOLT – перша компанія, якій вдалося довести хімію з високим вмістом нікелю в кобальті до готовності до масового промислового виробництва”, – заявив Кай-Уве Волленгаупт, президент SVOLT Europe та віце-президент SVOLT Energy Technology.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla вироблятиме акумулятори у Німеччині та Техасі, щоб здешевити електромобілі до 25 000 доларів.

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
На ринку з'явилися перші акумуляторні елементи без кобальту від компанії SVOLT
Електромобілі JAC отримають нові літій-іонні батареї від китайського акумуляторного гіганта

Електромобілі JAC отримають нові літій-іонні батареї від китайського акумуляторного гіганта

"Вдарили по днищу": на підземному паркінгу у Шанхаї вибухнув електромобіль Tesla Model 3

“Вдарили по днищу”: на підземному паркінгу у Шанхаї вибухнув електромобіль Tesla Model 3