Китайський блогер вирішив перевірити аеродинаміку Avatr 12, і вона виявилася гіршою за заявлену. Він провів незалежні випробування електричного седана Avatr 12 в аеродинамічній трубі.
Виявилося, що коефіцієнт лобового опору майже на 30 відсотків вищий, ніж запевняє виробник. Реальний показник виявився на рівні “бензинового автомобіля 20-річної давності” – такого як Volkswagen Passat B5.
Тест в аеродинамічній трубі Тяньцзіньського центру автомобільних технологій та досліджень (CATARC) показав коефіцієнт опору 0,28 Cd на швидкості 120 кілометрів на годину. Avatr заявляє, що показник дорівнює 0,21. За словами блогера, тест відповідав стандарту CSAE 146-2020 та був виконаний професіоналами.
В Avatr негайно відреагували, назвавши заяви блогера “повною брехнею” і звинувативши його у використанні неетичних прийомів, мета яких – очорнити бренд. Avatr пообіцяв провести власні – вже публічні – випробування серійного седана 12.
Блогер запідозрив Avatr у втручанні: випробувальний центр нібито не надав йому офіційного звіту відразу після тестів – можливо, на вимогу бренду. Він також зажадав надати йому доступ до майбутніх публічних випробувань. Avatr на тлі скандалу видалив заяви щодо коефіцієнта опору зі своєї реклами.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні помітили китайський електромобіль Avatr E11 за ціною від $56 000.