in

На польському заводі Stellantis розпочали виробництво недорогих китайських електромобілів

Перші невеликі електромобілі Leapmotor T03 зійшли з конвеєра заводу Stellantis у Польщі минулого тижня, а їх серійне виробництво було заплановано на вересень.

Leapmotor International, спільне підприємство китайського виробника електромобілів Leapmotor і другого за обсягом продажів автовиробника в Європі Stellantis NV, розпочало виробництво електромобілів на заводі Stellantis в Тихах в Польщі, повідомляє сьогодні Reuters.

Керівництво Leapmotor повідомило, що перші невеликі електромобілі T03 зійшли з конвеєра заводу Stellantis в Польщі минулого тижня, і що серійне виробництво планується розпочати у вересні.

Спільне підприємство планує розпочати виробництво своєї другої моделі, Leapmotor A12 SUV (спортивний позашляховик), на польському заводі Stellantis, починаючи з першого кварталу 2025 року.

Це буде дебют для виробника, бо наразі Leapmotor не має моделі A12 на своєму домашньому ринку в Китаї.

Витрати на виробництво на польському заводі становлять від 400 євро ($428) до 500 євро за автомобіль, приблизно стільки ж, як і на виробничій базі Leapmotor в Китаї, тоді як на італійському заводі – близько 1 000 євро.

T03 – це компактний акумуляторний електромобіль (BEV) і найдешевша з моделей Leapmotor, які зараз продаються.

2 березня Leapmotor запустив 2024 T03 в Китаї, пропонуючи три версії зі стартовою ціною 49 900 юанів ($6 880), 59 900 юанів і 69 900 юанів відповідно. Запас ходу CLTC становить 200 кілометрів, 310 кілометрів і 403 кілометри відповідно.

За даними CnEVPost, у 2023 році було продано 35 454 автомобілі T03, що становить 24,6% від річного обсягу продажів Leapmotor, який склав 144 155 одиниць.

26 жовтня 2023 року Leapmotor заявила, що Stellantis інвестує в неї 1,5 мільярда євро за приблизно 20-відсоткову частку, що робить її найбільшим зовнішнім акціонером виробника електромобілів.

14 травня Leapmotor оголосив про створення Leapmotor International, яка почне продавати автомобілі в Європі у вересні. Stellantis очолює спільне підприємство з часткою 51%, а Leapmotor володіє ще 49%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Jeep випустить електричний Renegade вартістю менше $25 000: що відомо

Тест-драйв Peugeot 408: відповідаємо на основні питання про новий флагман бренду