in

На честь супергероя: Ford представив нову версію електричного пікапа F-150 Lightning

Американський автовиробник представив спеціальну версію електричного пікапа F-150 Lightning під назвою Flash, що можна буде впізнати по 15,5-дюймовому сенсорному екрану, аудіосистемі B&O та ін.

Наступного року сімейство моделей Ford F-150 Lightning отримає нового члена родини під назвою Flash. Відомо, що ціни на новинку починаються з 69 995 доларів. Новий пікап від Ford базується на комплектації XLT.

Новий F-150 Lightning Flash буде оснащений 15,5-дюймовим екраном, аудіосистемою Bang & Olufsen із вісьмома динаміками, сабвуфером і HD-радіо. Водії та пасажири також матимуть доступ до бездротової зарядки для своїх пристроїв.

Власники також отримають борт багажника з електроприводом, а також пакет систем допомоги при буксируванні, а саме Pro Trailer Backup Assist, Trailer Brake Controller і Smart Hitch. F-150 Lightning Flash також отримав тепловий насос для збільшення дальності ходу, яка становить 515 км.

Американський електромобіль також може бути оснащений системою BlueCruise 1.2. З часом її можна буде вдосконалювати за допомогою оновлень по повітрю. Власники можуть оформити місячну, або річну підписку після закінчення 90-денної безкоштовної пробної версії.

“F-150 Lightning Flash є прямим результатом взаємодії з нашими клієнтами та навчання у них. Цей пікап поєднує в собі багато передових функцій, які подобаються нашим клієнтам, та які тепер доступні у нашій лінійці електромобілів за більш доступною ціною”, – сказав Марін Гджая, головний операційний директор електромобілів Ford.

Відомо, що новий Ford F-150 Lightning Flash можна буде замовити онлайн на початку наступного року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford представив спеціальний електричний пікап F-150 Lightning.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від $46 100: Volvo представив 422-сильний двомоторний електромобіль EX30

Rivian з кожним проданим електромобілем втрачає 33 000 доларів: у чому справа