in

Моделі від €104 000: китайський виробник преміальних електромобілів вийшов на ринок Європи

Преміальний китайський бренд електромобілів HiPhi, який належить приватній компанії Human Horizons, відкриває свою першу філію в Європі. Так званий HiPhi Hub розташований в аеропорту Мюнхена. У компанії цю локацію називають «спокійний простір для відкриттів та спільної творчості». Надалі такі «Центри брендового досвіду» з’являться в інших європейських містах. У Китаї відкрито вже понад сто таких центрів.

Відвідувачі хабу в Мюнхені зможуть оцінити виставлені в ньому електричний кросовер HiPhi X та електричне купе HiPhi Z, які стали доступними для замовлення Німеччини з червня. Більш того, потенційним клієнтам пропонують випробувати новий середньорозмірний кросовер HiPhi Y, який дебютував у квітні цього року. У продажу він з’явиться до кінця 2023 року.

Також німцям обіцяно «індивідуальний досвід післяпродажного обслуговування». У цьому напрямку HiPhi працюватиме разом досвідченим сервісним партнером. Докладнішу інформацію про це партнерство обіцяють озвучити найближчим часом.

У Німеччині кросовер HiPhi X доступний у чотирьох- та шестимісній версіях вартістю 123 000 та 109 000 євро відповідно. Обидві укомплектовані двома електродвигунами (по одному на осі) потужністю 299 к.с. кожен. Ємність тягової батареї – 97 кВт•год. Запас ходу – 460 км за WLTP. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 3,9 секунди.

У Китаї HiPhi X поставляється інтелектуальною системою ароматизації салону, 19,9-дюймовим пасажирським дисплеєм та аудіосистемою Meridian з 17 динаміками. Чи це все буде у «європейського» HiPhi X не уточнюється, але двері типу «крило чайки» точно збережуться.

Електричне купе HiPhi Z у п’ятимісному виконанні коштуватиме 105 000 євро, у чотиримісному – на 2 тисячі дорожче. Автомобіль укомплектований двома електродвигунами сукупною потужністю 672 к.с. та акумуляторним блоком на 120 кВт•год. З прискоренням до сотні купе справляється за 3,8 секунди та проїжджає без підзарядки 555 км WLTP.

Як раніше повідомляв Autogeek, британці створили універсальний водневий автомобіль потужністю 750 сил.

За матеріалами: Electrive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Тепер без абонплати: BMW відмовилася від підписки на підігрів сидінь

Lotus побудував повністю електричний 4-дверний гіпергранд-турер Emeya, що розганяється до 250 км/год