in

Mercedes-Benz відмовиться від розробки платформи для преміальних електромобілів: у чому причина

Компанія Mercedes-Benz має намір різко скоротити свої інвестиції в розробку платформи для електромобілів під назвою MB.EA Large. Нова платформа, запуск якої запланований на 2028 рік, мала стати основою для наступників існуючих седанів і позашляховиків EQE та EQS.

Як спочатку повідомляв Handelsblatt, розробку платформи MB.EA Large було скасовано. Німецьке фінансове видання повідомляє, що рішення було прийнято через низькі продажі існуючих моделей EQE та EQS.

Економія інвестицій, отримана від зупинки розробки інфраструктури на виробничих майданчиках для розміщення нової платформи, оцінюється в розмірі від 4 до 6 мільярдів євро.

Mercedes-Benz спочатку планував розробити дві версії MB.EA – MB.EA Medium для майбутнього седана та позашляховика EQC і MB.EA Large для більших, більш орієнтованих на розкіш авто.

Після скасування останньої Mercedes-Benz має намір продовжити розвиток платформи EVA2, яка є основою для існуючих моделей EQE та EQS, з архітектурою зарядки 800 В. Інші зміни, заплановані для платформи EVA2, включають нову технологію батарейних елементів і більш ефективні електродвигуни для збільшення запасу ходу.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Stellantis і Leapmotor спільно продаватимуть китайські авто у Європі: які країни будуть першими

Власники Tesla не бажають платити: лише 2% користувачів пробної версії автопілоту платять за сервіс