Компанія Mercedes-Benz вивела на випробування прототипи електричних мінівенів наступного покоління. Вони збудовані на модульній платформі VAN EA. та матимуть передній, чи повний привід. Наступникам нинішніх V-Class/Vito обіцяно передову мультимедіа та широку гаму версій. Старт продажу заплановано на 2026 рік.
Як заявляють у компанії, модульна архітектура дозволить сильніше розвести комерційні та пасажирські вени, причому, як і у випадку з актуальним V-Class, пасажирські варіанти випускатимуть у кількох різновидах – від сімейних “автобусів” до VIP-шатлів.
Цікаво, що на призначення платформи буде вказувати остання літера в її назві: VAN. EA-C чи VAN. EA-P. Загальним у них буде тільки передній модуль, тоді як центральний дозволить варіювати довжину автомобіля, а задній – додавати або забирати другий електромотор. До старту продажів, який заплановано на 2026 рік, авто отримають комплекс електроніки SAE Level 2, а до кінця десятиліття з’явиться і повноцінний автопілот SAE Level 4.
Відомо, що у машин буде передній або повний привід, мультимедіа останнього покоління, 800-вольтова батарея та бортова зарядка змінного струму потужністю 22 кВт*год. Окремі компоненти електромобілів – шасі, силову установку, батарею та високовольтну електроніку – німці протестували на початку червня. Тепер, за їхніми словами, вони мають оцінити роботу всіх компонентів у зборі, а наступної зими у Швеції пройде так звана холодна частина випробувань.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz представив новий фірмовий автопілот.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: