in

Mazda перевела родстер МХ-5 на синтетичне паливо

Компанія Mazda вже певний час займається вивченням синтетичного палива. Японський автовиробник планує взяти участь у змаганнях ENEOS Super Taikyu Series, і для них було створено концепцію Mazda CNF.

Модернізована Mazda MX-5 оснащена 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном Skyactiv-G без наддуву. Хоч автовиробник не назвав ніяких характеристик авто на синтетичному паливі, ймовірно, вони не дуже будуть відрізнятись від серійних машин.

Останнім часом синтетичне паливо стало популярною темою для автовиробників, незважаючи на те, що вони продовжують інвестувати в електричні транспортні засоби. Шлях до вуглецевої нейтральності вимагає пошуку кількох шляхів для досягнення успіху, і одним із рішень може стати альтернативне паливо.

Наприкінці минулого року компанія Porsche почала розробку “штучного” палива на своєму заводі в Чилі. Toyota також досліджує використання палива з нейтральним викидом вуглецю. У свою чергу, керівники Volkswagen назвали цей напрям “непотрібним шумом”.

Однак продовження роботи автовиробників одного разу може зробити його життєздатною альтернативою для мільйонів автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, які вже є в дорозі. Stellantis раніше повідомляв, що провів експерименти з використанням синтетичного палива у 28 бензинових і дизельних моделях двигунів, що вироблялись з 2014 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, автомобілі на водні та на синтетичному паливі є менш екологічними, ніж електромобілі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Характеристики нового Skoda Superb оприлюднено до премʼєри: збільшили габарити та потужність

Ferrari серед пікапів: Fisker анонсував новий електричний пікап