in

Матиме чотири гібридні версії: Porsche готує нове покоління Panamera

Компанія Porsche активно випробовує та тестує нове покоління Panamera. Журналісти Autocar мали змогу проїхатись на ранньому прототипі нової Panamera. Відомо, що машина отримає довшу колісну базу та великі задні двері, щоб було легше сідати на задні сидіння та виходити з них. Нещодавно розроблені сталеві елементи кузова, наповнені піною, зробили автомобіль жорсткішим, ніж раніше.

Томас Фреймут, віце-президент модельного ряду Panamera, говорить, що зміни були внесені в шасі, конструкцію кузова, трансмісію та програмне забезпечення. Новий Porsche створений на базі оновленої архітектури MSB і може керованими задніми колесами, а також повним приводом з векторизацією крутного моменту. Двокамерна пневматична підвіска входитиме в стандартну комплектацію.

У модельній лінійці будуть присутні версії з класичними бензиновими V6 і V8, а також не менше ніж чотири гібридні версії. Відомо, що флагманська модифікація матиме 650 кінських сил та буде плагін-гібридом. У нього буде значно оновлений двигун V8 з парою турбін, а також електродвигун, вбудований у восьмиступінчасту автоматичну коробку передач із подвійним зчепленням. Електромотор матиме потужність 188 к.с., що на 54 л.с. більше, ніж у попередника.

Флагман отримає батарею ємністю 25,9 кВт*год із збільшеним на 70 відсотків запасом ходу на електротязі. Прототип Turbo E-Hybrid був оснащений 20-дюймовими колесами та масивними шинами Michelin Pilot Sport розмірністю 275/40 спереду та 315/35 ззаду. Електрифікований суперкар повинен розганятися від 0 до 100 км/год приблизно за 3,1 секунди. Офіційно нову нову Panamera повинні показати ближче до кінця року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche Taycan встановив новий рекорд швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

BMW на “домашньому” автосалоні в Мюнхені готує низку прем’єр: що покажуть

Відео дня: як переробляють акумулятори електромобілів на американському заводі Li-Cycle