Станом на перше півріччя 2021 року в Україні зареєстровано майже 30 тис. електромобілів з середнім віком – 5 років. Офіційні дані свідчать, що за перші три місяці 2021 року в Україні було зареєстровано 1659 електромобілів. Це на 3% більше, ніж в минулому році, що свідчить про розвиток ринку електромобілів в Україні.
Розвиток електротранспорту, як показує практика, це одне з кращих рішень для зменшення вуглецевого сліду. В Україні вже є позитивні приклади компаній, які розробляють електричні вантажівки та автобуси, проєктують батареї другого покоління, масово поширюють зарядні станції та пропонують інноваційні навіси. Фахівці таких компаній представили успішні кейси під час масштабного онлайн-брифінгу стейкхолдерів зелених змін, який провела ПРОФЕСIЙНА АСОЦIАЦIЯ ЕКОЛОГIВ УКРАЇНИ (ПАЕУ) та ECOBUSINESS GROUP.
«Вже шість років як стратегія «Scania Ukraine» будується навколо трьох основних чинників: електрифікація, автономність та підключеність. В рамках електрифікації два роки тому ми запустили лінійку електричних вантажівок, які здатні їздити на відстань до 300 кілометрів, а також електричних автобусів і вантажівок на гібридному ходу, які використовуються для міст Європи, де є заборона на рух вантажівок по центру міста на дизельній тязі.
Ми інвестуємо понад 1 млрд шведських крон у власне виробництво фабрики електричних батарей, щоб розробити батареї другого покоління, які не будуть означати «більше батарей – менше продуктів». В Україні ми робимо акцент на вантажівках, які рухаються на природньому газі, і вже є клієнти, які придбали такі вантажівки», – доповів Андрій Курило, комерційний директор «Сканія Україна».
«Концерн Stellantis в Україні має всі ресурси, щоб досягнути показників, які вимагає Європа. На цей момент основним досягненням є зниження викидів СО2 за рахунок переходу на гібридні та електродвигуни. Також зараз розпочинаємо експерименти з двигунами на водневому паливі.
До того ж, концерн вже використовує новий тип обладнання, який знижує викиди, такий як LED-фари. З березня цього року в наших автосалонах ми пропонуємо гібридні автомобілі, які показують менші викиди СО2. До кінця 2021 року плануємо повноцінно почати продавати електромобілі», – окреслив Андрій Чабанов, директор по маркетингу Стеллантіс Україна.
«Одна із цілей сталого розвитку, якої дотримується ПАТ «Укртелеком», це модернізація старого аналогового обладнання на більш сучасне цифрове, заміна мідної інфраструктури на сучасні оптоволоконні лінії зв’язку, які дозволяють отримати більш якісні сервіси для наших споживачів навіть у віддалених селах. Ця модернізація дозволяє вивільняти деякі ресурси, зокрема, сучасне цифрове обладнання споживає менше електроенергії та займає менше місця.
Також ми звернули увагу на майбутні технології такі як електричний транспорт, тому вирішили розробити і впровадити новий проєкт з розростання мереж зарядних станцій для електротранспорту. Так як наші об’єкти розташовані як і в спальних районах, так і в центральних районах міста, ми маємо можливість надавати послуги із зарядження там, де буде більш зручно власнику транспорту.
З січня 2021 року у Києві почали розгортати мережу з 50 зарядних станцій. Також ми співпрацюємо з кількома відомими брендами, яким надали наші площі для розміщення їхніх зарядних станцій. В планах продовжити розвивати нашу мережу не тільки у Києві, а й в інших містах України», – повідомив Юрій Валентинович Щербіна, менеджер проєктів АТ «Укртелеком».
«Компанія «Солар» – пропонує навіс для автомобілів з використанням сонячних панелей. Це комбінований варіант, який поєднує в собі функціональність гаража та сонячної станції. Тобто, при бажанні встановити наземну сонячну станцію, однак щоб ефективніше використати наявну площу – карпорт саме те, що треба», – розповіла Оксана Анатоліївна Павленко, керівник відділу маркетингу.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: