Європейські регулятори готові запровадити великі тарифи на імпорт китайських автомобілів, щоб дати місцевим брендам шанс боротися за клієнтів, але тепер деякі експерти кажуть, що це не змінить ситуацію. Вони вважають, що китайські виробники автомобілів настільки ефективні, а їхній прибуток настільки великий, що вони легко зможуть погасити фінансові штрафи та все одно поставляти електромобілі за вигідними цінами європейським клієнтам.
Законодавці в Європі стурбовані тим, що державні субсидії дають китайським брендам несправедливу економічну перевагу.
Аналітики очікують, що Європа оголосить про 30-відсоткове мито, але експерти сказали Auto News, що такого збору просто не буде достатньо, щоб зменшити кількість китайських електромобілів, які надходять до Європи. Величезна маржа китайських автовиробників могла б легко впоратися з таким тарифом, і покупець не помітить жодної різниці в ціні, хоча самі автовиробники отримають менший прибуток.
Аналітики припускають, що тарифи повинні досягати 50 відсотків, перш ніж вони почнуть збивати з курсу китайський імпорт.
Але такої думки дотримуються не всі в автомобільній промисловості. Нещодавнє дослідження Кільського інституту світової економіки передбачає, що електромобілі з Китаю на суму приблизно 3,8 мільярда доларів більше не імпортуватимуться до Європи, якщо ЄС встановить 20-відсоткові мита на імпорт китайських електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, роботизований завод Xiaomi з випуску електромобілів може виготовляти нове авто кожні 76 секунд.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: