in

Китайська душа, узбецька прописка: електромобілі BYD будуть збирати на заводі UzAuto в Узбекистані

Китайська душа, узбецька прописка: електромобілі BYD будуть збирати на заводі UzAuto в Узбекистані

Локальне складання китайських електромобілів планують налагодити на заводі UzAuto.

Узбецький UzAuto та китайський виробник автомобілів BYD підписали меморандум, який окреслив наміри сторін до співпраці. До угоди про співпрацю справа наразі не дійшла.

Щодо компанії UzAuto, то повністю перейти на електромобілі найбільший виробник автотранспорту Узбекистану планує до 2025 року. Не виключено, що зроблено це буде саме за допомогою BYD. Які моделі китайської марки планують випускати на потужностях UzAuto, не повідомляється. Імовірно, вся продукція оправлятиметься на експорт.

Намагання зайняти своє місце на ринку електромобілів компанія робила й раніше. Так у 2018 році на заводі Андижані планували запустити виробництво автомобілів Changan. Нагадаємо, що Changan – другий за популярністю автомобільний бренд у Китаї, а сама Changan Automobile входить до «великої четвірки» китайських автовиробників, поряд з SAIC Motor, FAW Group та Dongfeng Motor Corporation. З 2021 по 2025 рік компанія планує випустити 25 електромобілів та збільшити їх продаж до понад 1 млн одиниць. Але використати досвід Changan Automobile узбекській UzAuto не вдалося.

Китайська душа, узбецька прописка: електромобілі BYD будуть збирати на заводі UzAuto в Узбекистані

На ринок електромобілів націлені інші представники узбецького автопрому. У жовтні 2021 року з’явилася інформація про те, що виробництво електромобілів налагодила компанія Central Asia Motors з Фергани, але у продажу вони поки що не з’явилися.

У листопаді того ж року про намір вийти на узбецький ринок заявила китайська компанія Tuyou New Energy. Узбекистан мав стати першим закордонним ринком розробленої китайцями технології «гарячої заміни» акумулятора, представленої в червні 2021 року. Цією технологією оснащено електромобілі марки Tou. Це невеликі хетчбеки із запасом ходу від 80 до 460 км залежно від компонування. В них використовуються акумуляторні блоки зі змінними комырками, які монтуються всередині автомобіля за принципом «лего». Замінити розряджений блок можна всього за одну хвилину на спеціальній станції-постаматі або зарядити вдома від звичайної розетки. Цікаво, що знімні блоки оснащені модулями 4G та GPS «для контролю та управління у реальному часі».

Як раніше повідомляв Autogeek, BYD та FAW спільно займуться випуском та переробкою акумуляторів для електромобілів.

За матеріалами: Drom

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Китайська душа, узбецька прописка: електромобілі BYD будуть збирати на заводі UzAuto в Узбекистані
Вибирайте модель, двигун та комплектацію за власним бажанням: OPEL запускає онлайн магазин автомобілів

Вибирайте модель, двигун та комплектацію за власним бажанням: OPEL запускає онлайн магазин автомобілів

Michelin та GM розробляють безповітряні шини: першими їх отримають електромобілі Chevrolet Bolt

Michelin та GM розробляють безповітряні шини: першими їх отримають електромобілі Chevrolet Bolt