in

Michelin та GM розробляють безповітряні шини: першими їх отримають електромобілі Chevrolet Bolt

Першим шини Uptis отримає Chevrolet Bolt EV нового покоління, появая якого очікується у наступні кілька років.

Поява безповітряної шини Uptis може стати завершенням більш ніж 130-річної історії традиційних пневматичних покришок, які стали джерелом неприємностей для багатьох поколінь автовласників. Як сказав в інтерв’ю CNN Business президент Michelin North America Алексіс Гарсін, на серійні легкові автомобілі шини із захистом від проколів почнуть встановлювати протягом наступних трьох-п’яти років, а оскільки нова технологія розробляється за участю General Motors, першим легковим автомобілем які їх отримає стане наступний Chevrolet Bolt. Саме електричний Bolt використовується для дорожніх випробувань нової шини. При цьому в самому концерні розробку моделі наступного покоління не підтверджують, але заявляють, що працюють над «широким спектром електромобілів», включно з порівняними за ціною.

За іронією долі перша безповітряна шина для легкових автомобілів може бути виготовлена компанією, яка зробила собі ім’я наприкінці 1800-х років завдяки вдосконаленню пневматичних (наповнених повітрям) шин для велосипедів й однієї з перших, хто виробляв та продавав пневматичні шини для легкових автомобілів. Першим світовим рекордсменом швидкості серед автомобілів із пневматичними шинами був електромобіль із покришками від Michelin. У 1899 році він розігнався до 106,2 км/год.

Окрім злощасних проколів, на боротьбу з якими виробники витратили понад 100 років, у пневматичних шин є й свої переваги. Наприклад, можливість регулювати тиск, залежно від дорожнього покриття. Крім того, протягом сторіччя автомобілі та їх підвіски розроблялися з урахуванням «звичайних» накачаних шин. Безповітряні шини можуть стати проблемою для автомобільних інженерів.

У Michelin кажуть, що працюють над тим, щоб максимально відтворити поведінку пневматичних шин. Конструкція безповітряної шини Uptis базується на гнучких пружинних ребрах, повністю відкритих з обох боків, й забезпечує приблизно таку ж дію, як повітря у пневматичній шині. Центральні ребра Uptis виготовлені з гуми, армованої скловолокном з упорскуванням смоли. Також до неї будуть застосовані й інші технологічні розробки компанії. Наприклад, можливість контролювати знос протектора в режимі реального часу, повторної переробки та відновлення.

Зі слів представника Michelin, компанія готує різноманітний асортимент безповітряних шин для різних видів транспорту. Зокрема, виробник уже продає безповітряні шини X Tweel для газонокосарок та квадроциклів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Michelin випускатиме шини з рисового лушпиння та стаканчиків від йогурту.

За матеріалами: CNN

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Китайська душа, узбецька прописка: електромобілі BYD будуть збирати на заводі UzAuto в Узбекистані

Відео дня: погляньте, як Tesla Model S обійшла у дрегу Porsche Taycan та Lucid Air