in

Nissan розробив шини, які не треба підкачувати: як працюють

Компанія Nissan подала патент на нову безповітряну шину. Журналісти виявили патент, поданий до Всесвітньої організації інтелектуальної власності. У 2022 році Goodyear вперше показав технологію безповітряних шин, а роком пізніше Michelin представив свій аналог під назвою Uptis.

Безповітряна шина від японського бренду використовує дуже схожу концепцію. Оскільки шина не має боковини, шина має у своєму каркасі спиці, розташовані таким чином, щоб достатньо поглинати нерівності та забезпечувати зчеплення.

За словами представників Nissan, основною проблемою є навантаження на спиці, найближчі до землі. Швидким рішенням було б зробити зовнішню частину безповітряної шини більш міцною, але Nissan каже, що це призведе до зменшення плями контакту і труднощів із бічним зусиллям під час керування.

Інновація Nissan — це безліч еластичних спиць у конструкції, що розташовані радіально від зовнішньої окружної сторони колеса до внутрішньої окружної сторони протектора. Таким чином, навантаження, що діє на шину, передається на спиці, що означає, що зовнішній протектор менше пошкоджується. За словами представників компанії, ці шини можна використовувати для автомобілів, мототехніки, промислових транспортних засобів, велосипедів та ін.

Автовиробники останнім часом зацікавилися безповітряними шинами через нові правила щодо викидів Euro 7, які містять цілий розділ про нові норми викидів від гальм та шин.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Nissan Ariya отримає спортивну версію Nismo.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Німці подружаться з китайцями: Mercedes-Benz обʼєднає зусилля із електромобільним стартапом NIO

Honda в відео анонсувала одразу кілька нових електромобілів