Ринок автомобілів на електротязі продовжує свій невпинний ріст. Й найкращою демонстрацією цього є рекордні показники продажів електромобілів у Китаї.
Йдеться про 565 тисяч реєстрацій автомобілів за червень.
В цілому за результатами червня плагін-автомобілі у Китаї охоплюють 28% ринку.
Фахівці зазначають, що якщо електрифікація продовжиться такими темпами, то у 2025 року китайський ринок базуватиметься на електромобілях! Тобто Вже за три роки найбільший автомобільний ринок у світі базуватиметься на автомобілях на електротязі.
Найчастіше протягом червня у Китаї купували Tesla Model Y. А от на другому місці опинився компактний Wuling Mini EV.
В цілому ж топ-5 моделей на китайському ринку за підсумками червня наступні:
Tesla Model Y
Завдяки рекордним 52 150 реєстраціям минулого місяця Tesla отримала титул бестселера. Це відбулося завдяки нарощуванню виробництва після карантину та тому факту, що було мало експорту, що дозволило виробнику зосередитися на внутрішньому розподілі, щоб виконати збільшення обсягу замовлень. Зі збільшенням виробництва та 4-місячним середнім списком очікування можна очікувати, що електрокросовер Tesla продовжить боротися за перші місця в майбутньому.
Wuling HongGuang Mini EV
З 46 249 реєстраціями минулого місяця крихітний чотиримісний автомобіль мусив задовольнитися другим місцем, яке посіло друге місце. Тим не менш, оскільки маленький електромобіль зараз випускається обсягом близько 35 000 одиниць на місяць, він став законодавцем моди в міській мобільності. Попутно він заробив чимало великих трофеїв на жорстокому китайському ринку. І хоча багато хто висміює його за те, що він «насправді не автомобіль», правда полягає в тому, що за трохи більше ніж 4000 доларів ви маєте електромобіль із 4 колесами, 4 сидіннями та дахом – цього для багатьох достатньо для щоденних поїздок. Додатковим бонусом є те, що люди, які його купують (переважно жінки, віком до 35 років), зазвичай є аудиторією, яку важко захопити. Модель та її успіх знаменують нову главу в мобільності електромобілів.
BYD Song Plus (BEV+PHEV)
BYD прагне повторити успіх Model Y із власним позашляховиком середнього розміру. Версія PHEV отримала рекордні 26 517 реєстрацій у червні, а BEV досягла рекордних 5 560 реєстрацій. Це принесло компанії бронзову медаль, оскільки 32 077 реєстрацій набагато нижче Wuling HongGuang Mini EV, але значно вище Tesla Model 3.
Цього буде недостатньо, щоб усунути маленький Wuling Mini EV з його лідерських позицій, але цього може бути достатньо, щоб зберегти його головного суперника Tesla Model Y у дзеркалі заднього виду.
Tesla Model 3
З 25 788 реєстраціями минулого місяця середньорозмірний седан Tesla потрапив до п’ятірки найкращих автомобілів. Завдяки нарощуванню виробництва після нещодавнього карантину через COVID-19 і тому факту, що було мало експорту (що дозволило автовиробнику зосередитися на внутрішньому розподілі), Tesla змогла виконати відставання в замовленні на Model 3. Завдяки збільшенню виробництва та списку очікування в середньому 4 місяці можна очікувати, що седан Tesla збільшить випуск і почне конкурувати з седанами BYD за позицію лідера в категорії.
BYD Han (BEV+PHEV)
Флагманський седан BYD отримав найкращий результат у червні – 25 439 поставок, що є результатом рекордних 12 945 одиниць версії BEV і неймовірних 12 494 одиниць версії PHEV. Це результат виходу на ринок із незначними зміненами в характеристиках. Йдеться про нову батарею ємністю 85 кВт-год для версії BEV і батареї до 38 кВт-год для PHEV, що робить обидві версії справді провідними в своєму класі, якщо ми подивимося на їх ціну (33 000 доларів для версії PHEV і 41 000 доларів для BEV). Цей сплеск продажів означав, що повнорозмірний BYD перевершив свого меншого брата Qin Plus і майже наздогнав Tesla Model 3, що є вражаючим досягненням для автомобіля з вищого сегменту. Зважаючи на те, що на оновлений Han, як кажуть, очікують десятки тисяч замовлень, модель може виявитися однією з найбільш продаваних протягом найближчих місяців.
Якщо ж поглянути на дані автомобільних групи та альянсів у сфері електромобілів, то BYD (26,9%) впевнено лідирує, тоді як SAIC (13,4%, менше з 13,7%) залишається стабільним на другому місці за продажами електромобілів. На останньому місці п’єдесталу міцно тримається Tesla (8,3%).
Як раніше повідомляв Autogeek, “китайський Google” презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом.
За матеріалами: cleantechnica.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: