in ,

“Китайський Google” презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

Обмежена серія автомобіля-робота Robo-01 вийде цієї осені.

Китайська марка Jidu, заснована у 2020 році Geely та IT-корпорацією Baidu, представила концепт автомобіля-робота Robo-01. Презентація першого автомобіля «китайського Google» відбулася на XiRang, платформі метавсесвіту Baidu у рамках першого заходу ROBODAY.

Насамперед концепт став демонстрацією сучасних технологій. Серед них «структурний дизайн, що активно деформується», піксельні AI-фари, автопілот та чіпи з високою обчислювальною потужністю.

Ще одна «фішка» Robo-01 – спеціально розроблена кольорова гама. Для шоу-кара Jidu створила так звані «індивідуальні скіни» на основі фіолетового, сірого та білого кольорів.

Як розповіли в компанії, кожен колір складається з п’яти пігментованих технічних покриттів та шарів фарби, які переломлюються у природному світлі, демонструючи унікальну індивідуальність автомобіля-робота.

"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

Дизайн «робомобіля» у компанії називають ідеальним. Як стверджується, у ньому поєднано нові ідеї, конструкції та технології. Судячи з опублікованих фото, у Robo-01 обтічний кузов з мінімумом виступаючих елементів, заваленим лобовим склом та плавною лінією даху. На капоті – лідар, що піднімається.

На місці традиційних бічних дзеркал заднього виду встановлено невеликі камери. Бічні двері – без рамок та ручок. На кормі – тонка світлодіодна смуга, що перетікає на задні крила та вертикальний стоп-сигнал у центі активного спойлера ROBOWing. 

"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

Салон шоу-кара укомплектований U-подібним рульовим колесом, яке ховається в передню панель під час активації автопілота. Вся необхідна водієві інформація відображається на широкоформатному дисплеї. ВІн займає майже всю передню панель та обєднує панель приладів й мультимедійну систему.

Також у Jidu підкреслюють на наявності природного зв’язку між «людиною-автомобілем-довкіллям». Robo-01 оснащений функцією розпізнавання емоцій водія та може змінювати деякі параметри (наприклад, температуру в салоні) залежно від його настрою. 

Роботизована конструкція передньої частини автомобіля поєднує інтерактивні піксельні фари зі штучним інтелектом та систему голосової взаємодії зі штучним інтелектом із зовнішнім розпізнаванням голосу. Це дозволяє Robo-01 «виражати своє мислення» на «мові світла».

"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

Концепція ґрунтується на високорівневій інтелектуальній архітектурі Jidu JET (JIDU Evolving Technology). З її допомогою у Jidu розраховують прискорити процес розробки програмного забезпечення для систем автономного управління та інтелектуальних кабін.

У компанії вважають, що їм вдасться розпочати розробку інтелектуальних систем та завершити перевірку безпеки й стабільності системи на 15 місяців раніше, ніж у середньому по галузі.

Robo-01 використовує автомобільну цифрову платформу Qualcomm Snapdragon четвертого покоління, чіп 8295, який підтримує 3D-ефект на вбудованому великому екрані. Для порівняння, у флагманах модельних лінійок світових автомобільних брендів чіп Qualcomm 8155.

"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)

Система автономного водіння Jidu використовує два чіпи Nvidia Orin X. Автомобіль оснащений 31 зовнішнім датчиком, включаючи два LiDAR, п’ять радарів міліметрового діапазону, 12 ультразвукових радарів та 12 камер.

Розроблені компанією система автономного керування працюють на основі машинного зору. Автомобіль може самостійно проїхати з однієї точки до іншої, виконувати незахищені ліві повороти, розпізнавати сигнали світлофора, уникати перешкод, в’їжджати та з’їжджати з рампи.

Власникам серійного Robo-01 обіцяно прямий доступ до можливостей автономного водіння вищого рівня у кількох сценаріях. Обмежену версію першої серійної моделі Jidu планує запустити восени 2022 року. Товарний «робокар» буде на 90% схожим на концепт.

Дизайн своєї другої моделі компанія обіцяє показати на автосалоні у Гуанчжоу. Якщо не завадить коронавірус, цього року він пройде з 18 по 27 листопада.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайський “Жук” назвали “сексистським” через “менструальний” режим.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
"Китайський Google" презентував першу модель свого електромобіля Baidu Robo-01 з автопілотом (фото)
Можна не заряджати місяцями: «сонячний» електромобіль Lightyear 0 отримав цінник €250 000

Можна не заряджати місяцями: «сонячний» електромобіль Lightyear 0 отримав цінник €250 000

Новий електромобільний бренд Olymp Cars готовий підкорювати Європу за допомогою грецьких богів: що про нього відомо

Новий електромобільний бренд Olymp Cars готовий підкорювати Європу за допомогою грецьких богів: що про нього відомо