in

Кава-машина та шини 39″: електромобіль Nissan Ariya вирушить у грандіозну подорож від Північного до Південного полюсів

Серед ландшафту, майже схожого на арктичний, компанія Nissan разом з командою експедиції “Від полюса до полюса” (Pole to pole) представили новий електричний кросовер Ariya, який незабаром вирушить у масштабну подорож довжиною 27 000 км від Північного полюса до Південного.

Під час цієї грандіозної пригоди, яка почнеться в березні цього року, Ariya долатиме дивовижно гарні, проте надзвичайно складні маршрути: крижані поля, глибокий сніг, круті гірські підйоми та мертві пустельні дюни.

Для підготовки Ariya до жорстких полярних умов було залучено експертів з компанії Arctic Trucks, що спеціалізується на оснащенні транспортних засобів до полярних експедицій, які разом з конструкторами та інженерами компанії Nissan розробили потрібні рішення.

Задачею інженерів було внести мінімальні зміни до авто та залишити оригінальний акумулятор та трансмісію. Тому найсуттєвішими змінами стали адаптація підвіски та встановлення 39-дюймових шин. Завдяки цим вдосконаленням у поєднанні з технологією e-4ORCE від Nissan, яка покращує керування всіма чотирма колесами, експедиційне авто стає потужним, аби долати екстремальні ландшафти та дістатися Південного полюса, та комфортним і легко керованим для Кріса та Джулі.

Кріс Ремсі, очільник експедиції «Від полюса до полюса», ділиться: «Підготовка до всіх наших пригод базується на основному правилі – внести мінімальні зміни до звичайного серійного електромобіля, аби переконливо продемонструвати, на що він реально здатен, незалежно від умов водіння. Наш Nissan Ariya нічим не відрізняється від стандартних моделей, адже на ньому залишено заводську трансмісію та акумулятор, аби продемонструвати, наскільки потужною та універсальною є ця модель. Ми модифікували підвіску та розширили колісні арки, щоб завдяки стійкій платформі та 39-дюймовим шинам BF Goodrich зробити авто максимально стійким. Мені так не терпиться сісти за кермо цього неймовірного авто, на якому після модернізації взагалі можна відправлятися хоч на край землі!» 

Будучи величезним фанатом кави у Кріса в авто буде спеціально вбудована кавомашина для приготування еспресо, а також достатній запас кави, вирощеної за принципами сталого розвитку. Заряджений кавою, яка завжди під рукою, Кріс зможе краще зосереджуватися на довгих та окремих ділянках дороги.

Він також зможе знімати красу дивовижної природи довкола на камеру за допомогою дрона, який запускається прямо з допоміжного блоку на даху автомобіля.

Ще одним новим рішенням став портативний блок відновлюваної енергії, який використовуватиметься для зарядки Ariya в полярних регіонах.

Модель також має причеп з легкою компактною вітряною турбіною та сонячною батареєю, за допомогою яких Кріс і Джулі під час зупинок на відпочинок зможуть підзаряджати акумулятор електромобіля, використовуючи собі на користь вітряні погодні умови та довгий світловий день. 

Джулі Ремсі, водій-напарник експедиції «Від полюса до полюса», додає: «Протягом останніх чотирьох років планування та підготовки до експедиції «Від полюса до полюса» стали важливою складовою нашого життя, тому я з нетерпінням чекаю старту подорожі у березні. Ми плануємо зустрічатися з громадами та окремими людьми, які впроваджують багато цікавих ініціатив, направлених на боротьбу проти зміни клімату, і я з нетерпінням чекаю можливості з усіма поділитися цим досвідом та історіями цих людей. Ми хочемо зробити те, що до нас ще ніхто ніколи не робив, стати першими у світі! І це вже само по собі захопливо».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як правильно доглядати за склом та фарами взимку: полегшуємо життя автомобілісту

Які електромобілі купують українці: складено рейтинг популярних моделей за січень