in

Японці спустять на воду перший електричний танкер: як не дивно, перевозитиме нафту

Декілька японських компаній об’єднались, щоб спільними зусиллями побудувати танкери, які будуть працювати за рахунок електроенергії.

Модель, яка зараз розробляється, буде оснащена масивною батареєю на 3,5 МВтгод.

Як відомо, саме нафтові танкери та вантажні судна одні з найбільших та найбільш забруднюючих транспортних засобів на планеті. Викиди деяких з них порівнюються з мільйонами пасажирських автомобілів.

Компанія Asahi Tanker заявила, що скоро будуть спущені на воду два електричні танкери, один в березні 2022 року, інший – в березні 2023 року.

“Два танкери досягнуть нульових викидів шкідливих газів та твердих частинок завдяки своїй повністю електричній енергетичній системі. Це різко зменшить їх вплив на навколишнє середовище. Крім того їх знижений рівень шуму та вібрацій створить більш комфортне робоче середовище для членів екіпажу і обмежить шумове забруднення в бухті та її околицях”, – зазначили в компанії.

Постачальником батарей для проекту стала Corvus Energy. Для руху 62-метрового судна будуть використовувати акумулятор на 3,5 МВтгод.

Силову установку розробить компанія Kawasaki Heavy Industries. Акумуляторну батарею інтегрують у систему на 3480 кВтгод.

Електричні судна будуть використовувати для транспортування палива для інших кораблів. Окрім цього, володіючи настільки великою батареєю, електричний танкер зможе допомагати аварійним службам Токіо у разі стихійного лиха.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Corvus Energy заявила про намір почати виробляти топливні елементи на водні, які будуть використовуватись в морських суднах. Завод буде знаходитись в норвезькому Бергені, а ключовим партнером і поставником технологій масового виробництва топ ливних елекентів виступить Toyota.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Землетрус в Японії знищив культовий дрифт-трек Ebisu Circuit: фото наслідків

“Батареї будуть зменшуватися”: бос Audi не вірить в далекобійність електромобілів