Наступного року Alpine офіційно представить світу свій перший електричний хот-хетч. Відомо, що новинка на базі Renault 5 використовуватиме платформу CMF-BEV 5. Renault вже рекламувала динамічний потенціал нової архітектури, у якій акумуляторна батарея встановлена під автомобілем, щоб знизити його центр маси та покращити керованість. Прийшов час довести ці переваги на практиці.
Анонсовано, що модель також отримає незалежну багатоважільну підвіску ззаду.
“Головне — це маневреність. І ми знаємо, що з переходом на електротягу ми отримали важкі батареї, але ми хочемо знайти ту саму філософію водіння: маневреність і чисте задоволення”, – сказав директор з дизайну Ентоні Віллен.
З цією метою Alpine додала гідравлічні відбійники до налаштувань підвіски Renault 5, покращуючи плавність ходу A290 і покращуючи керованість. Подібним чином розподілення крутного моменту на єдиному передньому двигуні серійного автомобіля було налаштовано для імітації механічного диференціала з блокуванням.
Коротка колісна база та широка колія A290 роблять її за своєю суттю стабільною та маневреною. Новий A290 отримає ті ж чотирипоршневі гальма, що й A110, хоча й налаштовані таким чином, щоб природно поєднуватися з регенерацією єдиного переднього двигуна серійного автомобіля. A290 буде значно важчим за A110 (приблизно 1100 кг, залежно від специфікації) через акумулятор.
Залежно від версії, хетчбек матиме силову установку потужністю 215, або 268 к.с. Більш потужний варіант буде оснащено новим електромотором від Renault, Valeo та Valeo-Siemens, який планується запустити у виробництво в 2027 році. Електромобіль отримає запас ходу на рівні 400 км.
A290 надійде в продаж у Європі та Японії у 2024 році, ймовірно, разом із Renault 5, на якому він базується. Планується, що ціна цього автомобіля буде нижчою за Zoe, але, враховуючи масштаби налаштувань шасі та позиціонування бренду преміум-класу, цінник навряд чи буде меншим за 40 000 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Lotus Eletre матиме кращий автопілот, ніж у конкурентів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: