in

Honda вивчає мозок поганих та добрих водіїв для вдосконалення свого автопілота

До 2050 року автомобілі та мотоцикли Honda повинні зникнути зі статистики ДТП із смертельними наслідками.

Досягти цієї мети японська марка має намір за рахунок удосконалення фірмового автопілота. Як повідомив інформаційний ресурс Nikkei Asian Review, для створення більш безпечної системи допомоги водієві Honda використовує поведінкову нейробіологію.

Зокрема, фахівці компанії беруть участь у проекті по виявленню когнітивних тенденцій та поведінкових шаблонів, необхідних для безпечного водіння. Для цього вони порівнюють мозок зразкових водіїв та тих, хто більш схильний до аварій.

В ході дослідження з’ясувалося, що фактори, які викликають схожі дорожньо-транспортні пригоди, можуть бути абсолютно різними. Наприклад, наїзд на пішохода може статися з двох причин: водій не бачить пішохода або бачить, але не усвідомлює ступінь небезпеки. Як виявилося, в цих випадках були задіяні різні частини мозку.

У Honda вважають, що для безпечного водіння системи автономного управління повинні враховувати ці особливості людського мислення, а також досвід та звички водіння. Зробити це буде непросто. І хоча до озвученої виробником амбітної мети – нульовий рівень смертельних ДТП за участю автомобілів та мотоциклів марки до 2050 року – ще три десятиліття, впровадження нових технологій необхідно почати приблизно у 2030 році.

Крім вивчення внутрішньої роботи мозку, Honda також працює над системою поліпшення навичок водіння. Ідея полягає в тому, що автомобіль може стати «інструктором», здатним давати водієві поради з безпечного водіння.

Система буде вивчати схильності водіїв, а потім пропонувати поради по більш безпечній роботі за допомогою голосових підказок. Наприклад, вказувати на необхідність дотримання дистанції, прискорення або уповільнення. Також система зможе попереджати про ризики водіння у нічний час. При цьому ступінь втручання автоматики можна буде змінювати у залежності від досвіду водія, як у комп’ютерній грі: початковий, базовий та просунутий.

Коли такий віртуальний «інструктор» з’явиться у серійних автомобілях марки, поки не повідомляється, але його бета-версія вже пройшла тестування на дорогах загального користування.

Як раніше повідомляв Autogeek, Honda анонсувала дорожні випробування повністю безпілотних електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Спортивний аналог електромобіля Volkswagen ID.3 від Cupra оцінили у €38 700: на що він здатен

Кросоверу Honda Pilot додадуть електротяги: перша інформація про новий гібрид