in ,

Geely показали першу модель нового суббренду RADAR – великий електричний пікап

Серійне виробництво первістка нової преміальної марки розпочнеться у другій половині 2022 року.

Суббренд RADAR (абревіатура від Rational Alone Discovery Accompany Romantic) займеться виробництвом електричних пікапів та позашляховиків преміум-класу. Шпигунські фото першого з них опублікувало китайське видання Autohome. Це пікап, побудований на повністю електричній платформі, який вийде на ринок Китаю у другій половині 2022 року. Офіційна прем’єра моделі очікується до кінця липня.

Оформленням передньої частини кузова новинка Geely Group більше схожа на міський позашляховик. Все дуже гладко й спокійно, ніяких кутів та грубих ліній. Дизайн передньої оптики з горизонтально розділеними ходовими денними вогнями явно запозичений у моделей Volvo, яка також належить китайській Групі. Блоки головної оптики візуально об’єднані тонкою світлодіодною смугою, що пронизала декоративну панель, встановлену на місці радіатора. 

Під нею з обох боків видно великі повітрозабірники із сітчастими вставками з боків. Така ж вставка з горизонтальними ламелями й у передньому бампері. На «носі» з напис «RADAR».  Для більш комфортного доступу до чотиримісного салону передбачено бічні підніжки. На фото не видно, але, як стверджують китайські журналісти, задній моноліхтар має складний візерунок, а не просто суцільну світлодіодну смугу. Під ними розміщена табличка для номерного знака, трохи нижче – логотип Geely.

Технічні характеристики пікапу поки не озвучуються. Відомо, що в основі моделі лежить платформа SEA, на якій побудовані Zeekr 001 та Jidu Robo-01. У електропікапа будуть версії з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою.

Як раніше повідомляв Autogeek, Geely Emgrand повертається на ринок під маркою Maple.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Малий пасажирський флот Швеції перейде на електричні човни: стартували перші випробування

800 км на одному заряді: флагманський седан Chrysler 300 переведуть на електротягу