in ,

В Австралії стартували продажі британсько-китайського електропікапу LDV eT60 вартістю майже $100 000

Запас ходу моделі – 330 км без навантаження та 165 км з вантажем.

Британська компанія LDV (Leyland-DAF Vans), що належить китайській SAIC Motor, виводить на австралійський ринок електричний пікап LDV eT60. Це перший електричний автомобіль у Австралії з Китаю (саме там їх виробляють).

Цінник LDV eT60 стартує від 92 990 доларів, що вдвічі більше вартості топової дизельної версії пікапа з подвійною кабіною. Стільки ж коштує новий пікап Ford Ranger Raptor із мотором Twin-Turbo V6.

Як повідомляється, незважаючи на не надто вражаючий запас ходу – 330 км без навантаження та 165 км при буксируванні/перевезенні вантажу – черга на електропікап перевищила продажі популярних на австралійському ринку Toyota HiLux та Ford Ranger.

Крім того, у електромобіля вартістю понад 90 000 доларів немає стандартних для більшості конкурентів систем активної безпеки. Зокрема, автономного екстреного гальмування, адаптивного круїз-контролю, моніторингу «сліпих зон», розпізнавання дорожніх знаків, контролю швидкості, датчиків контролю тиску в шинах та попередження про перехресний рух позаду. Також у LDV eT60 не має кнопки запуску двигуна. Запускається двигун стандартним ключем запалювання.

В арсеналі моделі – шість подушок безпеки, камера заднього виду, задній парктронік, галогенні фари з датчиком сутінків та світлодіодні задні ліхтарі, однозонний кондиціонер, датчики дощу, 10,25-дюймова «мультимедійка» й автоматичне опускання вікна з водійської сторони. Також у списку стандартного оснащення два USB-порти, дві розетки на 12 В й одна на 220В. Плюс до цього пікап отримав систему курсової стійкості та антиблокувальну систему гальм.

Зовнішньо електричний LDV T60 практично не відрізняється від дизельної модифікації. Єдина відмінність – дорожній просвіт у 187 мм проти 215 мм у дизельного пікапа. Габаритна довжина моделі – 5365 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1809 мм.

На австралійському ринку LDV eT60 доступний лише у моноприводній версії з подвійною кабіною. Такий пікап укомплектований одним двигуном потужністю 177 к.с.(310 Нм) та акумуляторним блоком ємністю 88,55 кВт•год. Заявлене споживання енергії – 21,3 кВт•год на 100 км шляху. Споряджена маса пікапа – 3050 кг. Максимальна маса вантажу – 1000 кг.

Покупцям LDV eT60 обіцяна восьмирічна гарантія на акумуляторну батарею або 160 000 пробігу. Тоді як на пікап заводська гарантія складає стандартні для автомобілів марки 5 років при тому ж пробігу. Повнопривідна версія LDV eT60 австралійцям поки не доступна.

Як раніше повідомляв Autogeek, електропікап HUMMER отримає аксесуар у вигляді електробайка за $4 000.

За матеріалами: Drive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

416 км без підзарядки: новий Opel Astra отримав отримав повністю електричну версію

Електромобіль Ford Mustang Mach-E виключили зі списку рекомендованих Consumer Reports: в компанії відреагували