Прем’єра відкритої версії електромобіля очікується до кінця цього року.
Офіційно розробку кабріолета на основі флагманського електричного седана BYD Han не підтверджено, але китайське видання Autohome опублікувало серію шпигунських знімків електромобіля з відкритим верхом.
Судячи з фотографій, дизайн кабріолета розроблений у фірмовій стилістиці Dragon Face, створеній під керівництвом Вольфганга Еггера, колишнього шеф-дизайнера Alfa Romeo та Audi. У відкритого BYD Han тонка світлодіодна оптика, на кормі – з’єднана широкою хромованою смугою.
Як видно на фото, у прототипа довгий кузов. На думку китайських журналістів, під камуфляжем ховається ще одна пара дверей. Чи збереже такий кузов серійна версія новинки, не відомо. Не виключено, що розробники відмовляться від такого рішення через необхідність серйозного посилення конструкції кузова й подальші складності виробництва.
Знімків салону, на жаль, немає, але якихось кардинальних відмінностей від базового седана в інтер’єрі не очікується. Зокрема, в салоні збережеться традиційний для моделей BYD поворотний дисплей медіасистеми діагоналлю 15.6 дюйма (екран можна встановити вертикально або горизонтально).
Базовий седан BYD Han EV доступний у двох версіях з переднім та повним приводом. Віддача силової установки передньопривідньої модифікації – 222 к.с. та 330 Нм крутного моменту, повнопривідної – 494 к.с. та 680 Нм. Ємність тягової батареї – 65 або 77 кВт•год. Запас ходу – 506, 550 та 650 км залежно від типу приводу.
Як раніше повідомляв Autogeek, BYD за чотири місяці доставила 1000 електрокросоверів Tang.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: