in

Ferrari потайки готується випустити перший електромобіль із можливістю заміни батарей на ДВЗ

Компанія Ferrari почала підготовку до виробництва своєї першої моделі на електротязі.

Зокрема, компанія вже подала відповідну патентну заявку.

З документа стали відомі деякі характеристики нової моделі.

Так, в заявці вказано, що платформа електромобіля передбачає застосування чотирьох механічно незалежних моторів – по одному на кожне колесо. Це повинно дозволити більш точно налаштувати систему управління вектором тяги, тобто електромобіль матиме відточену керованість.

Також відомо, що акумулятори автівки будуть розташовані позаду пасажирських сидінь – між салоном і задньою віссю. 

При цьому заявка передбачає можливість заміни акумуляторів на двигун внутрішнього згоряння, що зробить майбутній суперкар гібридним. Правда, поки неясно, чи передбачається наявність механічного зв’язку між ДВЗ і колесами (по тій же схемі, що у SF90 Stradale), або бензиновий мотор буде використовуватися в якості генератора.

Однак очікувати електромобіль Ferrari найближчим часом не варто – згідно з попередніми заявам керівництва марки, автівка не з’явиться раніше 2025 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, італійці презентували довгоочікуваний Ferrari SF90 Stradale.

За матеріалами: taycanevforum.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

180 км запасу ходу та швидка зарядка: чим спробує здивувати електричний Mini Cooper SE

Відео дня: електромобіль Porsche Taycan знявся у шикарному ролику для Супербоулу