Нинішнє, восьме покоління пікапа Toyota Hilux на конвеєрі вже десять років, і, незважаючи на численні модернізації, настав час для планової зміни поколінь.
У Таїланді нова Toyota Hilux отримала приставку Travo до назви, оскільки нинішній пікап залишається під назвою Hilux Revo. Пікап дев’ятого покоління отримав повністю перероблену передню частину з новими вузькими фарами, безрамковою решіткою радіатора та незграбним бампером.

Корма теж стала більш рельєфною завдяки іншим крилам, ліхтарям, бамперу та вантажному борту. А ось боковини самої кабіни практично не змінилися, що видає у новому Hilux глибоко модернізованого попередника. На це ж натякають ідентичні розміри дворядних версій: довжина – 5320 мм, ширина – 1855 мм, висота – 1800 мм. Колісна база – 3085 мм.
До речі, саме дворядні версії Hilux залишаться єдиними у європейській гамі вантажівки. Хоча в Таїланді пікапи будуть доступні і в колишніх варіантах з однорядною або полуторною (Smart Cab) кабінами.

Відтепер багаті версії нової Toyota Hilux можуть похвалитися двома екранами діагоналлю 12,3 дюйма, причому приладовий дисплей встановлений під козирком. На центральній консолі розташований окремий блок клімат-контролю з трьома рукоятками, що обертаються, а за доплату – пульт з екранчиком і великими фізичними кнопками.
Також збережено традиційний селектор трансмісії на центральному тунелі. З’явився й майданчик для бездротової зарядки, підсклянники з кришками з боків передньої панелі та верхній бардачок.

Новий пікап побудований на модернізованій платформі IMV, яка ріднить його з попередником, молодшим братом Hilux Champ і навіть позашляховиком Land Cruiser FJ. Одним із нововведень є використання електричного підсилювача керма.
Електричний варіант пікапа оснащений двомоторним повним приводом потужністю 196 к.с. та тяговою батареєю ємністю 59,2 кВт*год. Заявлена дальність ходу циклом WLTP всього 240 км. Натомість обіцяно посилений захист батареї та днища, вантажопідйомність 715 кг та буксирування причепа масою до 1600 кг.

Зовні електричні вантажівки відрізняються від дизельних версій глухим носовим обтічником замість решітки радіатора. Крім того, у майбутньому з’являться пікапи із водневими паливними елементами, прототипи яких вийшли на дорожні випробування минулого року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Toyota bZ перетворили на спорткар.


