in

Електричний пікап Rivian R1T перевірили на витривалість в умовах екстремальних температур

Команда Rivian проводить випробування електричного пікапа R1T.

В ході останніх тестів спеціалісти перевіряли потужність буксирування електромобіля, охолодження акумулятора та комфортність умов в салоні.

Випробування відбулись на південному заході США в умовах екстремальних температур. Електропікап пригнали на ділянку траси State Route 68 в штаті Арізона, що визнана Society of Automotive Engineers як стандарт для визначення номінальної буксирувальної сили транспортного засобу.

Маршрут складає 18,3 км. Він починається на висоті 168 метрів у місті Буллхед-Сіті та під кінець піднімається до 1 067 метрів над рівнем моря. R1T проїхав декілька разів по цій трасі разом з дев’ятиметровим причепом, що важить 4 990 кг. В цей час температура повітря склала 47,8° C.

Також пікап випробовували і в Долині смерті. Окрім екстремальної температури R1T очікували ще й перепади висоти в 150 метрів та круті підйоми.

В Rivian зазначили, що під час тестів автівка себе добре показала. Всі зібрані дані будуть використані для подальшого вдосконалення систем та програмного забезпечення R1T для контролю крутного моменту, ефективності та дальності пробігу.

Також в ході тестів виявилось, що буксируючи важкі вантажі і використовуючи всю свою потужність R1T втрачає заряд на 50% швидше.

Тобто в такому випадку власникам електричних пікапів потрібно буде ділити офіційно заявлений компанією пробіг електромобіля на два, щоб розрахувати дальність поїздки з урахуванням транспортування вантажу.

Як раніше повідомляв Autogeek, Rivian відправив у довгу подорож два електричні прототипи пікапу R1T. Вони проїхали майже 21 000 кілометрів від найпівденнішої точки Патагонії в Південній Америці аж до Лос-Анджелеса, Каліфорнія.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Перший в світі “розумний” електромобіль з екосистеми Xiaomi буде представлений в Пекіні

Економія до $4 000: Tesla запропонувала клієнтам дешевший автопілот із меншим набором функцій